|
刊登: 2005-08-10 05:14 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
聾婆出動喇~!!很邪的節日=.=ll
還是不要亂說話好些-.-ll...
新的bg music 好唔好聽~?雖然唔係d 好熱門ga 歌..但係聽落好有feel..
但好短...得2分3x秒...
死..原來今日要交cp 的ppt hw==
好采fat 提一提我,,,,用左25分中整埋佢..<<其實係改了fat的ppt==""
但係佢又sd 唔出囉....好煩==
但係最後都sd 到==v

刊登: 2005-08-10 05:14 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 59 | » |