點解中史會炒??有讀都係咁!! 傷心死我啦!!唔要丫!! 唔要other科都唔合格丫!! 心心+油,下次exam要攞高分!! +油!!fdz fdz都要+油!! 中史要努力讀!! 好彩其他科冇死啫!! 唔係都唔知點!!
放左學要用好快既時間返屋企攞野!! 再去celebrate婆婆生日!! 心心快樂d啦!!!
fdz fdz要+油!! 心心都要+油 fdz fdz和心心為了成績而努力!!