不開心的一天!!
講真的話!!我諗自己同某d人既身上係有d問題!!
唔係shot個d,係朋友個d!!
今日派卷,成績都算理想!!
中文::69.5/100(全班第三高)
英文::63.5/100(都ok,不過再努力!!)
有人今日問::朋友可以一生??
我當時好快就諗到丫瑤講個d野!!
我覺得好岩!!(人地點對你,咁當初你又點對人??)
我而家只可以同自己講::珍惜眼前人
人地話,擁有朋友==有一生的財富
我只係覺得,真真正正既朋友係彼此支持既!!
唔知點解,覺得今日自己講既野好有道理!!
返屋企前,同左珊珊係學校hea
出學校門,見到我鍾意既人!!冇理會!!
心心你要+油丫!!
我也是愛他!!
一生也渴望朋友一輩子!!
fdz forever is my dream
|