今日好開心丫,係exam既最後一日 今日係exam中史同英文 中史::易到爆丫 英文::完全識丫
今日我係班到玩姣西 我大叫:姣西 佢令過黎丫!! 勁好笑喎 我呢放左學咁同丫珊珊,思慧去hea啦 咁見到姣婆 佢wear得勁嘔喎 我地三個都咁講 好心啦,咪「戴」壞人 見到佢個陣 我好大聲咁話: 「好靚女丫」 大家諗都諗唔到佢會應呢!! 跟住係返屋企個陣 我地三個笑到上車,返屋企 到而家我都仲係度笑!!
感情唔理!! 我還是愛你!! 送他一首歌 <<你不是好情人>>