星期日本來係一個sleep既日子!! 不過我童軍去左毅行!! 今日我諗我一生都唔會忘記!! 山路好難行,係我地既支持下,個個都好努力!! 到左山頂,好開心!!望落海景,好舒服!! 我諗到諗唔到會有兩個人冇黎!! 姣西我替佢心涼!! 但瓊瓊我替佢慘!! 佢地要行過!!miss【戴】!! 中二d人話好慘!! 佢地唔黎就係呢個後果!! 不過我同蕉蕉食左兩個m記餐!! 明日都唔知點返學!!= =
心心要+油!!因為唔好太傷心!! 我還是愛他!!