今日星期六,我唔洗返童軍!!!勁開心!!
出左街街玩,玩左勁耐丫,講下先
2:00去左等寶寶,好耐都唔見佢= =
返左屋企,call佢!!(電話攞左去整!!>3<)
打左比佢之後,係佢屋企樓下等,
見到04&07,你都知我唔多like佢地
咪走左去一到佢地見我唔到既地方
見到寶寶就打波啦
我打打下話同埋04&07打
走左去打波之後,寶寶話走,咁我都走啦
行到去排球場之後,見到周敏
同佢係排球場HEA左陣,就打波啦!!
打左陣,就同04&07打!!
結果我同周敏講::D波係唔係次次都失係佢地到??
周敏::好似全部都係!!
我冇理丫!!
咁打高波啦(04叫),咪打囉!!
打左陣高波!!07好唔滿意,唔知點解!!
一陣佢先話::唔好打高波!!
我咪話::係04叫,唔關我事
佢好快就話::陳燕丫!!
打到5:30左右,差唔多返屋企!!
原本我唔記得去寄信!!
走左去寄信啦,發現左原來郵局係咁遠!!
返到屋企,洗手,飲水之後
去左Mum mum room到開電腦!
開電腦,第一時間打qooza!!
明日我要毅行!!+油丫心心 蕉蕉同1c05(唔知點叫= =)
唔知07去唔去,唔去就煩啦!!
今日qooza係咁多!!886,fdz+油
|