欣之【日記板板】
心痛,是我動了真情嗎??
不痛,是我不再愛他嗎??
牽掛,是他說過不愛嗎??
痛恨,曷他還在相戀嗎??
By Nancy
yan520116
暱稱: AR 欣---NANCY__心心
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔要.............
好棒丫~~
查啦~~~
好悶丫!!!!!
fdz教我丫!!
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


排球 排球..... 開心 分類: 未分類

今日星期六,我唔洗返童軍!!!勁開心!!

出左街街玩,玩左勁耐丫,講下先
2:00去左等寶寶,好耐都唔見佢= =
 返左屋企,call佢!!(電話攞左去整!!>3<)
 打左比佢之後,係佢屋企樓下等,
 見到04&07,你都知我唔多like佢地
 咪走左去一到佢地見我唔到既地方
 見到寶寶就打波啦
 我打打下話同埋04&07打
 走左去打波之後,寶寶話走,咁我都走啦
 行到去排球場之後,見到周敏
 同佢係排球場HEA左陣,就打波啦!!
 打左陣,就同04&07打!!
 結果我同周敏講::D波係唔係次次都失係佢地到??
 周敏::好似全部都係!!
 我冇理丫!!
 咁打高波啦(04叫),咪打囉!!
 打左陣高波!!07好唔滿意,唔知點解!!
 一陣佢先話::唔好打高波!!
 我咪話::係04叫,唔關我事
 佢好快就話::陳燕丫!!
 打到5:30左右,差唔多返屋企!!
 原本我唔記得去寄信!!
 走左去寄信啦,發現左原來郵局係咁遠!!
 返到屋企,洗手,飲水之後
 去左Mum mum room到開電腦!
 開電腦,第一時間打qooza!!

明日我要毅行!!+油丫心心 蕉蕉同1c05(唔知點叫= =)
唔知07去唔去,唔去就煩啦!!

今日qooza係咁多!!886,fdz+油