新開QOOZA,大家多D上黎啦!! 點解我個背景會分開4幅??唔要丫!!! 我既日誌都唔靚,做過個背景丫!!! 放不下,怎麼還是愛他?? 今日中文統測,做唔哂丫!! 好易,但係做唔哂!!點解?? 好驚炒,+油心心!比心機!! 快D放復活節假,放完仲好丫!! 好想打波,溫書係會有回報!! 各位FDZ+油丫!!