今日好凍丫!!
朝早,去左好一d清明要做既野!! 好開心既係唔洗留係屋企呆!!^^ 返黎既時候,食左好多好多既野!!yummy!! 返到黎小西灣,去左踩單車!! 都幾好玩丫!!
明日約左珊珊,思慧去做project!! 跟住去muji!!可能去影相相丫!! 明日可能會有好多好多$$!! 因為會去好多地方!!
心心渴望friends forever 心心同fdz都唔想同一d人做fdz(唔知邊個)