今日ok凍咁啦!!
朝早,同左思慧+珊珊做I.H.功課!! 跟住去左銅鑼灣HEA,落左MUJI!! 買左3枝筆!!!好好用!! 返屋企,做左份話題,好容易!! 等媽咪返,就落左灣仔!! 本來話買TWINS既熱浪假期同相愛六年!! 好唔好彩,買唔到熱浪假期!! 話下次見到先買,仲係一定!! 出完街街就返屋企!! 有人買左對白色ALL STAR比我!! 好鬼靚!! 我而家有兩對ALL STAR啦!!!
心心+油,快D找到TWINS既熱浪假期!!!