好開心丫!!!!
今日冇人係屋企!! MUM MUM出左街街 細路同VIVIAN去玩 FATHER返左工!! 我自己留左係屋企聽歌歌!! 仲要係TWINS最新個隻相愛六年!! MUM MUM買左兩枝筆筆比我!! 係HI-TEN-C!!!$20好貴丫!! 返到學校又買先!!haha 好想找人去打波!!! 不過........算啦