日子一日一日甘過..
直到衣家..中3啦~ 就快過新年啦
新的一年新的開始!?
我總係覺得人愈大''愈多野煩
岩岩睇完譚b個日記/..都諗番好多野
真係好想番番小學..個陣真係好開心!唔會話太煩'
個個都相處好好~...不過呢d都係之前既事''
無可能回頭'只可以向前行''
呃~唯有一直努力甘向前行'過我人生開心同唔開心既道路!^^
呃~講真''我真係好驚.唔想死個日會來臨... 除左自己''仲要面對親人既離去...
呃//我做咩會諗呢d野嫁~ 痴線~唔講呢d
係呢~今日真係好凍''..頭兩堂生物'凍到眼訓..
之後都無甘凍''今日又落雨'' 搞到我條物濕曬''lunch買過條..
中文堂悶到嘔./.聽娥姐d吹眠曲' 勁眼訓lo開頭~
後尾火火個d係到講野好好笑.甘就無甘眼訓..
之後放學lu~
''聽日我唔番學~媽咪叫我唔好番
佢叫我同佢番大陸..中2個個妹都唔番'佢睇我個最細個妹'(1碎多)
媽媽話如果我唔番'仲買kfc比我食tim^^
|