哈哈..今日終於開始打日記啦~
牙晴今日話我唔打''之後我就今日即係打番
今日超累'跑9分鐘// ..岩岩跑完個下超暈//
跑完''休息過後..有班大陸狸尼左我地學校''
個個塊臉搽左兩個和紅既紅扑扑 ..好似鬼搞野
仲有牙..今日班男仔係到玩m巾..
好似拎左係三個君之中其中一個既m巾..又係甘玩牙''腳子毛''
見到腳子毛勁想哭..
唉.. 今日數學測驗仲有tsa英文
tsa英文都幾易(之前做過嫁我記得)...但係數學測驗就....
唉'' 要畫線圖 = =' 我無畫到...
仲有後面個到...唉!唔好提...仲之一定最多得個二,三十分
|