今日仲係好凍=v=
真係唔知一直凍到幾時..
今日生物堂眼訓到爆..到小測個陣'唔識-v-
四周搵人通水'同睇貓紙(唔好學牙)^v^
地理堂''何sir玩我地班'一如意往'又係抽人答問題
個個都諗住佢會問地理野~點鬼知
問iq 題!(六十粒魚蛋分比2個人食’每人有幾多粒?)
同埋玩我地班 ''叫人答佢個佢個陣show出手指
'係幾多.. 無人答中=v=(個game唔識點講)
個game真係好on9的'
不過竟然問張sir佢識=口='(都唔知係咪何sir話定比佢知)
家政煮chicken wing=v=' 好甜.
lunch食大快活.豬排好大塊^__^
英文堂都ok快就過左~
甘就一日' 番多3日\v/ 就放假
好搞笑的歌詞:
真陰毒,真真惡毒
蘇鎮東,你呢個大頭六,
夜媽媽,屈老親,打到我服,
日夜公堂o黎待候 一句唔o岩你敲我個頭
提申訴 你又詐嬲
冤哉枉也 令我好傷心
從前知你係咁狗 我就望你踎街頭
http://www.youtube.com/watch?v=bP6EyrgPKzI <--呢個歌仲有得睇影片
|