今日早上的英文堂好難捱''捱得好辛苦'
不過都捱到@@'
之後化學堂真係好鬼悶' 勁多人訓左' so我都訓埋一份'
好正''好鬼舒服牙訓得' 牙sir都唔罵'
之後到中文堂'' 娥姐一入到尼就係到問我地d人做咩甘疲累''- -''
鬼咩''唔疲累就奇''悶到乜甘'..講完good morning ms wong
心諗:死啦''又要聽娥姐唱 '摧眠曲'
就係正係講每一日篇..佢都講左差唔多半堂'= =''
後尾佢一叫我地打開book~ 佢一諗住講 就 打鍾(火警演習)
yo~我地班勁多人都係到喧嘩''我都勁開心~唔駛聽佢唱 '摧眠曲'啦~
之後出去到樓梯 排隊' - -但係黃淑娥 竟然係到讓比人落先'
搞到我地係到等''..等牙等''我地係到講:如果真係火捉..我地個個都燒死曬
跟住落到去之後''比張sir罵''話:快d啦''仲慢慢行~你地最遲牙''要全世界係到等你地牙?
勁嬲lo~又唔係我地錯''係黃淑娥係甘讓曬比人落姐'都on9 9
之後上maths啦~今日好留心' 明曬牙sir今日講d野牙~ya
跟住就係art~ 係到寫毛筆牙又= ='
放學又係一樣..等勁奈先話放人''
放左人之後''啦啦聲仆去圖書館''
去圖書館茶會..去到6點幾先走 -.-
唉~都低b~ 天日下午5點去人地間小學步操''o曬'都唔知去尼有咩用
下午5點.= =真係好笑 唔好再夜d,,
|