今日早上好眼訓∼
早上仲諗緊簡咩科(因為miss loo要我地今日lunch前交)
之後音樂堂~吹笛(we shall over come,,仲有小小的宇宙)
後尾miss yau講d 北韓有幾慘= =
呃~悶到~又勁眼訓~到小息
好鬼搞笑~味見過芷君妹甘鬼惡死''巴咋婆''
因為鄭國忠玩佢~佢就勁嬲~哇~個樣真係惡到~最惡既一次
仲要咩書包走尼走去又出去走廊企''好白痴xd
到物理堂鄭國忠開君君妹個blog~留粗口落佢個blog到
好鬼好笑~君君妹個blog話:你永遠不知道這裡有雙眼在看你!
之後芷君妹竟然..竟然..留下女兒淚 ...0口0''
很快就到lunch~方明樺佢地去天耀買飯盒''話學校等
不過算啦~係新鼻哥食完先番~又甘岩撞到霏霏修慧~
就一起食~ 君君妹都跟埋尼-.-
之後英文堂~默個4句-.-那那林背背背''好才背到~
之後就放學...之後等埋林芷芷就走人lu~
你個死屎狒葉屎晴~\../明明君君妹本eng book係你拿了
搞到君君妹係到問我本野係邊~佢話你話係我到\../可惡
好才你放番鋼櫃~
|