0_0今日早上是我最唔like一個早上''因為要升旗=.='
勁唔想升= =
聽日夜voca啦~死啦~= =本voca比娥大嬸收左
一日最衰係梁家傑啦''唔係佢係中文堂到放臭屁我就唔會draw佢放屁個樣''
我唔draw佢放屁個樣就唔會比鍾文傑拎左尼寫梁家個名上去''
唔寫就唔會娥大嬸見到''娥大嬸見唔到就唔會收左佢''唔會收左佢就唔會比宗伯
唔會比宗伯甘本野就唔會佢係到''唔係宗伯到甘本野即係係我到啦''
甘本野係我到甘我咪可以做左voca lo~''甘我做到voca聽日咪交到功課lo~
仲然之最衰係因為梁家放左個臭屁\../
哈哈~文嘉因山門大力娥大嬸唔比佢去交水費''一定懶啦哈哈~
|