琴日2月4日~
早上上中文堂' 都過得ok快啦~'
不過牙晴好似係甘比黃淑娥串甘''連我平時係佢堂draw公仔'
佢竟然發現左=3='
之後''pe堂'' 玩手球..我地個組最尾''0分=3='
不過好才係試玩..下次就計考試分'
之後英文睇電視''(五星級大鼠) 好好睇'
雖則之前睇過..不過睇幾多次都甘好睇~
ms or播播下唔夠一半就山左'落堂= = 睇過都覺得仲係吊住引
之後中史'都ok快就過左''之後lunch~食粥.
之後數學'' 唔識牙''好難牙第 8第9課~/..\要證明'
正係識第7課咋'~
之後世史' 過完又落堂~
放學''.....又係去新鼻哥個到= ='
今日年29~天日就年30啦~'
年宵市場牙~><'
今日成11點先起身- -'
好悶'' 唔知一陣出唔出街''
我正係知今日有得食kfc''(流口水)
|