-..-N年無打過''今日又打番lu
呃!成績實在太''好'' ~/..\
有可能全級''第一''TIM~ (尾數上去= =')
都唔知點解''死背難背都得個吉...
其實我應該要選擇放棄 定 唔好放棄呢?-_-'
原校升中4對我尼講真係唔容易 ..呃'~/ 口 \
哎~好煩牙'
今日MISS lu勁嬲'係到話琴日我地班唔知邊組無做值日= =
升旗隊~我真係好唔想再做'想退出'
話想退出又比林sir罵wo~''
勁牙林sir'罵人都彈d成語牙文句出尼..
搞到我坐係到聽佢up呢d成語同文句坐到勁奈
超!甘事實上做升旗隊有咩用= =
又辛苦'又要每個星期一早d起身'又要bring埋校服換(唔想著住套野)
話咩有榮譽''有乜鬼榮譽wo~都係比曬d牙sir嫁啦
我先唔幸要'
中1,2就話係姐''家陣中3啦大佬'唔駛讀書咩
今日竟然幫左到譚B整到背景音樂= ='佢好似好開心甘-.-'
|