=v=琴日無打到日記tim''
今日一大早..牙媽就叫我地要去教堂wo..- -''
好無奈''
出左去之後'
尾二個個妹好鬼死煩'' 唔知係到發乜脾氣''
我地大家出左去走廊'佢就企左係到''係甘叫佢快d過尼 ..
有''sleep''佢仲企係到''..我地咪話知佢lo''
之後爸爸番番去搵佢;; = =''
我同我d妹係甘買野食食'
買完先過去教堂= ='
之後完左仆番尼屋企' 食完飯飯仆過去學琴
學完又仆番屋企..
超悶''功課原來好多= =(唔想做)
唉...... 天日就番學了''一諗起考試就快到''就好驚
真係唔知點解''番學又好似番一日到好奈
放假就勁快就過完' = =
|