不簡單的工作~~~收錢~找錢~點心~洗地沾~~
幸好昨天收多客人錢~如不是的話就糟糕~要賠錢
全日靜係收工去左一次廁所....>0<'
飲水又無水杯~一杯水都無飲~飲左一包自己買既檸檬茶就算喇~
我計過就算底薪加埋勤工~都只係220+10=$230 (每日)
我現在開始去找些家品商場去做售貨員~起碼都最少$8000至$9000~
如果事成的話,真係可以鬆一鬆~自己一個去唱K~又如何啊^^