今天9點12分起床~再訓~11時30分再起床~好悶~
唔想打機~個人呆滯~~沒勁兒~~然後騎單車去粉嶺~食完三寶~再乘車出馬鞍山圖書館看書
講起食三寶真係有點奇怪~個店務員全程好慢既動作之餘~仲要望住我~~重點係我心情好差~有點急燥
佢愈慢我就愈燥....玩自悶地在旁一角無聲地食三寶...好耐都未食...在旁的一對母子好煩...尤其係個媽...個仔知道啊媽要闊位~原先霸定一個位~原來佢啊媽一個位置係唔夠......(閱讀全文)