|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 0
累積人氣: 3871
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


.,." 分類: 未分類

                                         =]    今日番左學校{ 彩 排 }牙   ........

                                     幾好玩既>v<"  -___-"    唔好 '' 

                                           11點幾去左{ 籃妹﹏ 家 "}    玩.../\/\"

                                                 籃妹媽..仲係以為我壞-v-  ><我好乖的xD""""

                                   3點同可晴去街街'''  去[至樂] 飲珍珠奶茶-v-"  

                                    食=~    \ /\ /"    >v<  ''  打排球 """

                                      好攰牙><        行番去個時見到...@@  牙哥個fd"' 

                                   陪佢去左美心攞西餅~~      @3@" 生日蛋糕  >3<""""'

                                   又去左可晴屋企玩.....                巧開心牙"""

      

                  x  x  x  x  x  x~0v<"                      
          

2008 年 5 月 11 日  星期日   陰晴不定


/ [] \"悶透* ||\×" 分類: 未分類

                                                  成日係屋企...巧悶牙>/\<"     2點幾先起身''

                                               10點同可晴..佢家姐落左街''  行下'' 
 
                                                坐左係公園仔..

                                              -v-食二~~    傾下計.....

                             浩[男]佢今日係金銘做.. @v@"

                                             唉-3-''       傾傾下..見到牙哥........

                                               @@佢攞住花...送比牙媽>v<""   

                                             

                                          
                     

蚊\ [] /去死" 分類: 未分類

                                              2點幾-0- 番青小出面話練話劇''   = = 點知去到... 有D仔係到溝緊女- -

                                    K51 落車- - 停晒做咩..望住我做咩牙...想打牙-v-  溝女啦'' 

                                     凸''   黃仲奇..陽[士]兄弟 -0- 梨.. 自閉高"       - -去陽[士]兄弟堅企''

                                       好多蛟牙><   咬死我...   -__- 好彩..斬人佬唔係到...............

                                  走個時陽[士]兄弟牙哥醒左...好on9坐係[鄧]個到...=[]=  好樣賤牙佢... 

                                   落到樓下- -佢.....係樓上望左落黎=[]=    嚇死人咩= = ""

                                    去左吉之島行街...   本來話分開行...佢地又跟住晒-3-"""||

                                      .  .  .  .  .  .   .  .  .  .   .    .    .         .           . .

                                     5點幾訓著左....   7點幾起身食飯飯 >v<"
   
                                   8點幾又去同媽行街xD"        買左鞋同裙-0﹏0-" 

                                       10點幾先番到屋企 ''