|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 1
累積人氣: 3870
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 5 月 5 日  星期一   陰晴不定


訓@@" 分類: 未分類

                              @@今日勁攰牙"     Lunch~去Cyc點唱"

                             嘻'' 寫郭偉業對高b講  I Love Y0u" \  3 /

                             玩含家令郭偉業 \ []/ 唉''  又唔撚知自己個樣""

                              見到你日日溝女...想嘔-0-''   成面暗[廠]"

                            >[]<||||    音樂...黑眼訓@v@" 攰攰"

                              放學又去特珠-___-" 又要去103補課''- -"

                              Miss Fung 話去完呢個先特殊=[]=""

                              個牙sir  係咁比星我'' 我岩左好多題英文"

                              佢玩野'' 又+ 又- ''    

                            去特殊@@"  好攰好頭痛=[]="   冇力"

                             -v-" Miss  ho  查我地手冊"  我畫左好多公仔..

                              攞左出去..又攞番埋位..扮冇帶>v<v""

                              佢見到=3=  話[ 做咩搵番入去!!~=__="] -3-

                              擦左佢@@"   跟住佢又話[你擦咩=v="]  =[]=||

                              冇牙@v@""       比佢睇-0- 唔睇公仔個到既凸 -3-

                              搞到我擦晒0﹏0"    番到屋企''

                               8點訓著左...12點起身-v0"    又再訓 -v-哈'

                                     _ ×        ﹏﹏﹏﹏          × _    "        

        

 
2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


游水><" 分類: 未分類

                                      11點幾* 比人嘈醒>[]<  ...1點游水*

                                 -v-" 去到@@熱牙!!~*    -3-D水都唔凍既"

                                     玩{SIR滑梯}  >v<"  周圍玩@@

                                   尻尻[咩]我""  好玩..呵呵''  

                                    玩沈落水@@  除細佬仔泳褲..哈哈哈"

                                   除唔到...但係整到''  >v<"||巧玩"

                                     狗仔式~~蛙式.~~自由式~~玩""<<唔識的

                                   我識游水@@?  好似識少少喇/\/\"

                                   好曬牙.....  T^T  黑左??  "  唔要-v-"

                                    >v<"  4點幾走* 食野*    ..~~~

                                                   搵fd"  @@ 玩誠實與大膽*   -0- 

                                  @@""  大膽~~ 打比人-[]-  打比佢做咩@@"

                                   \  3 /''無聊 !!~*    玩左一陣'' 番屋企""



                                                                                                             
                                                                              
                                              

2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

                                     =v="1點幾..同自閉..2個去良景買禮物比魚媽!~

                                   食野''  跟住去天水圍搵姐姐-0- 

                                   叫我地去行一陣先黎-33-   有其他朋友係到-0-

                                   行@@  行左去影貼紙相*    -[]-"

                                   搵番姐姐=V="   叫我地去買酒飲-v-"  

                                   @@  飲左白白地色既飲 ''唔知咩名=3=

                                    走左時...  暈暈地-v-"  塊面紅左@@"

                                   咁勁既""   我好清醒既>v<"    呵*×

                                  去個西鐵站 @@" 有個女人''我係佢面前行過*

                                    跟住啤住佢''  跟住踩到魚隻鞋'' =v=''