-v-今朝飲左朱奶先番學.. xP" 今日30分一堂..正=v="
中史堂-v-空襲格黎個個.. 比老師見到..XD" 分開[台] .仲好''
唔洗比人煩..呵=] Lunch" T^T冇人陪我食...搵左某人陪禾食野''
食雪糕\ 3/'' {BLue kai 鮮嘛] 凸" 番到課室.. 條仆街死狗尼
又係到吠- - 話內有惡犬@@ 咪係佢囉...同我串..唔夠串走人喎
- -'' 見到佢好無奈個樣真係好撚 Happy .. 一陣 -0-"
黑板前- -比D人係咁撞'' ON9嫁.. T^T 唔記得左點解.... T^T....
廳講座-v-" 醫生 *光禿禿個頭@@好令仔-33-'' 反光嫁>v<"
[黑]眼訓3~5個[字] -v- 莉與膠話..一陣比老師見到
又罵嫁喇!!~ @@醒晒=﹏=" 放學話練話劇!~ 要同臭魚講sorry
真係好難講出口嫁 =[]=" 又話認真練..點知都係係到發癲0﹏0
4點7..8到......落去換杉打fd 梨 =) -0-條死狗又係到打籃球!~
頂...分明係到望女" =0 牙膠t/\t 唉!~~ ....
我出場喇..打打下- -屌... 格黎對既一條*忽忽* 批我[爭]
-0-佢凸燈嫁....我係佢後面...佢攞緊個波之後- -就批我[爭]
仲即刻走" -口-好撚9 .. 個個都見到- - 好痛T^T
有人 2肥肥地..既....-[]-整到我塊面-v- 佢係咁講sorry 有冇事=]
我記得仲有人打我個頭- - 搞到我好頭痛=0= 換人 ''
我係出面- -係咁撚屌個個 [晒]牙婆.. 佢仲要搵佢2個波空人 - -
串佢- -我知你個波好撚大-0- 唔撚洗咁空人牙....
仲想打平我個波- - 你係咪ON撚嫁!!~ ...........................
好多=V= 凸...格黎對計分... 屌計多個佢地個對既..我已經唔
理.... 佢仲要係咁加佢地...唔係3分..又計3分... 凸... 罵佢地-0-
唉'' 好心啦....我知你地個對好[勁] But 都唔洗咁= =
7點去左大興同牙爸..家姐..叔叔食飯.... 食完牙媽係車站等我..
番緊去個時...撞到牙叔叔...請我地食甜品..呵呵呵''
又食[好易記] 雪糕楊枝甘露-3-v雪糕 !~*
係樓下個時@@有隻狗頭伸左出黎..望住我>[]<嚇到我...大叫..- -佢就係到吠我
|