|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 0
累積人氣: 3887
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 4 月 24 日  星期四   陰晴不定


-v-矛矛矛\3/ 分類: 未分類

                                        番學個時撞到..藍妹-v-"  佢話佢講緊我個時..我就到''

                                 靚女左喎@@藍妹-3-  CL   =0=冇人同我一齊走番課室!!~

                                 -3-車*好巴幣咩T/\T   車車車 ~~          

                                 默書\  3/ 一隻字都唔識''  0 分''   XD

                                 上完IS ... 我落番去課室'' 我話點解2A會係到????

                                 望望下-0-  3樓黎既..-口-''  瘀爆-3-面紅

                                 放左學''去[特]特殊功課班*  -0-  牙尻去左健康檢查 ..冇人陪 -33-

                                 自己番屋企!!~             =3= 我好孤獨!!* ~~~我好孤獨**

2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


\ / 批我[爭]*!? 分類: 未分類

                                                   -v-今朝飲左朱奶先番學.. xP"  今日30分一堂..正=v="

                                               中史堂-v-空襲格黎個個..  比老師見到..XD"  分開[台]  .仲好''
            
                                              唔洗比人煩..呵=]  Lunch" T^T冇人陪我食...搵左某人陪禾食野''

                                              食雪糕\ 3/'' {BLue  kai 鮮嘛]    凸"   番到課室.. 條仆街死狗尼

                                              又係到吠- -  話內有惡犬@@  咪係佢囉...同我串..唔夠串走人喎

                                             - -'' 見到佢好無奈個樣真係好撚 Happy  ..    一陣 -0-"

                                             黑板前- -比D人係咁撞'' ON9嫁.. T^T 唔記得左點解.... T^T....

                                              廳講座-v-" 醫生 *光禿禿個頭@@好令仔-33-'' 反光嫁>v<" 

                                              [黑]眼訓3~5個[字] -v- 莉與膠話..一陣比老師見到

                                             又罵嫁喇!!~  @@醒晒=﹏="   放學話練話劇!~  要同臭魚講sorry

                                             真係好難講出口嫁 =[]="    又話認真練..點知都係係到發癲0﹏0

                                             4點7..8到......落去換杉打fd 梨  =)    -0-條死狗又係到打籃球!~

                                             頂...分明係到望女" =0    牙膠t/\t  唉!~~              ....

                                             我出場喇..打打下- -屌...  格黎對既一條*忽忽* 批我[爭]

                                             -0-佢凸燈嫁....我係佢後面...佢攞緊個波之後- -就批我[爭]

                                             仲即刻走"  -口-好撚9  ..   個個都見到- -   好痛T^T

                                             有人 2肥肥地..既....-[]-整到我塊面-v- 佢係咁講sorry  有冇事=]

                                             我記得仲有人打我個頭- -  搞到我好頭痛=0=    換人 ''

                                             我係出面- -係咁撚屌個個 [晒]牙婆.. 佢仲要搵佢2個波空人 - -

                                             串佢- -我知你個波好撚大-0-  唔撚洗咁空人牙....

                                             仲想打平我個波- - 你係咪ON撚嫁!!~   ...........................

                                             好多=V=       凸...格黎對計分... 屌計多個佢地個對既..我已經唔

                                             理.... 佢仲要係咁加佢地...唔係3分..又計3分...  凸... 罵佢地-0-

                                             唉'' 好心啦....我知你地個對好[勁]  But 都唔洗咁= =  

                                             7點去左大興同牙爸..家姐..叔叔食飯....  食完牙媽係車站等我..

                                             番緊去個時...撞到牙叔叔...請我地食甜品..呵呵呵''
                                                 又食[好易記] 雪糕楊枝甘露-3-v雪糕   !~*

                               係樓下個時@@有隻狗頭伸左出黎..望住我>[]<嚇到我...大叫..- -佢就係到吠我

   
                            

2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


- -Why"?? 分類: 未分類

                                             番到學校我知佢地一定唔會理我....  死仆街郭偉業..鬼唔恨你似後

                                               冇女要你'' 你似後會成日仆街..比人打到成隻豬咁*  ~~!!~''  

                                           黃雅如你仲咩=/\=  ?  我當你係好fd ..你當我係咩T^T"  你成日打到

                                            我好撚痛..我都唔撚還手!!~* 次次忍你....你依家黎杯葛我!!~ 

                                            我成日發癲!!~?' 都係玩姐...想你地理下我=.= 咁都黑人僧..咁你個D

                                                   呢??  我都唔理..就係想同你地一齊玩- -""  

                                               星期日仲好地地'' 就係個個郭偉業就搞到我地咁???

                                           個條死含家令- -    死ON9仔...你叫全班杯葛我..不如叫埋全校牙.

                                               ON撚9  成撚日扮狗吠...狗..我知你好撚狗""  死狗一條= =

                                           D.T    2堂未喊夠...Lunch又喊..

                          痛 T^T          連去廁所都去錯左..去左男廁T^T   呆呆地個時-/\-

                                我做咩要為左佢喊- -   佢仲當我係fd就唔會咁.....   姐姐講既..