1,2 CL堂 " Miss講D野好悶T^T~
習作2,3未做晒''要做番-0- 做做小息- -
習作3仲未做完嫁..
放學做 @@"得番3分鐘" 沖落去><"上中文""
陳靖怡個MSN頭像 >口< " HELP""" Mum"|
中文@@" 李潔玲''讀未交功課個D人"
樣樣都有我..>>冇交>﹏0v" 嘻嘻 '
IS 悶透~~~~"
LunCh* 走個時食雪糕 \ /臭魚..D雪糕整到我D頭髮""-口-"
又係咁>>之<<我喇...T^T {{性毛撚}}" 屎屎屎''||``
英文堂作文=[]=||| 作左159字炸 "
放左學/\v/\"唔洗去103上個個唔知咩鬼鬼英文>﹏×v"
落去整VA"水果包裝盒 @@又係到發癲" 整花結''- -
牙膠"放係我個頭個到@0@"凸"
送左 2 隻野係牙晞本手冊''
牙膠玩***愛麗絲夢遊仙境"}|| 真係好膠-3-"
仲要走黎走去 *傻左0v0""""
番到屋企耶- -整左個盒喇...yeah!!~"
唉...!! 又巧悶 ~~*
 |