|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 2
累積人氣: 3878
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


﹏*兒童節◆ 分類: 未分類

                                        
                                                       1 點幾起身!!~@@"

                                                        打比魚..出唔出街~~"?   -0-冇得出..佢牙媽唔比

                                                        膠*** 一陣打黎''

                                                        討厭>>>悶﹏× ~~~~~~~~~~ > 0<凸"  

                                                        訓覺...訓極都訓唔著''妖''

                                                        跟住膠打黎...我話...去臭魚屋企{羅}@@  

                                                        去左>天水圍<夾糖先>v<   =0=膠去左..姐姐個到

                                                        @@v 到此倒亂 ! 嘻''  姐姐請我地食糖...同食小丸子-v-

                                                        玩髮夾{貓耳}-﹏-'"    低B   ~呵呵

                                                        又4點玩到6點8先走-w-"

                                                        膠去魚到...我去大興同牙爸~牙哥食飯!!~+

                                                        9點去臭魚屋企@v@"   睇*花師奶*  xD

                                                        係咁玩淫野....-0-" 

                                                        跟住玩  {耍盲雞}  臭魚猜輸左唔認=3=

                                                        點猜都係佢做 ~~  哈哈...玩到傻晒

                                                        最尾我做...搵極都搵唔到...!!\  / 

                                                        佢2個里埋左係..雜物室個到..FuC k:]

                                                        好 9  -33-'"

                                                        11點幾走@@  '' 

                             

2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


"×一齊發神經◇﹒﹏ ﹒ 分類: 未分類

                  

                      
@@"今日..出門個時唔記得帶 tie   沖番屋企{羅}  ><"

                       地理小測唔識\ 3 /"  西史 -v-|||有罰抄要交..我冇抄...x40次=0=  仲有上次冇帶書''x15

                       +埋55次  T^T"   賤賤賤~~~~~格  =3="

                       Lunch*  臭魚去KFC ....叫埋我~膠~老婆一齊去..魚媽係到...

                       叫我地一齊食-v-"||魚媽真好人"" 

                       食到飽飽''都食唔晒....嘻...*

                       50幾分先番到學校''  番1A{羅}書包上去個時...=0=咁早 1A冇晒人

                       IS堂做實驗@@  做緊咩{飽滿}個時...我係到玩...張""流酸銅"2匙..唔係平匙喎@v@"

                       2匙"   1匙" 粉筆碎    "1匙"" 一齊係試管搞-v-"   呵呵''  發癲''   冇爆炸-3-"

                       同我一組個D話我...係到發明D化學物品'   D變太科學家  @@"

                       放左學去501補默""  出貓"XP比李老師見到''   冇罵我@@'  就係叫我收埋佢=v="""

                       默完...落左去睇籃球   >[]<非洲黑人!!!!~~牙        @@打波超勁''  係咁入3分"
                       好精彩牙>v<"    但係 D非洲黑人成日飛埋D女仔個到@@''     淫 -3-"

                       最尾個到..好正...就吹B B"  非洲黑人入左3分波牙....仲要係中場>[]<""""

                       93比37   好似@0@"        等膠放學...

                       膠落左黎-v0一齊玩...-0-玩淫野...{不宜合兒童觀看}

                      好似玩{捉依因]咁=3=''玩玩下..膠 叮噹我個到.-口-勁撚痛.正中間T^T"佢..

                       佢仲要用手指公   >口<
                        
T/\T   痛~~痛!!~""   臭魚...捉住我兩隻手~~叫我冷靜D  -3-

                       好似叫我{  快D除3... 唔除就打死你...咁}}*◇   走個時...仲話仲想玩+

                       去左OK買野飲@@ 見到XXX          ....  飲唔晒...膠..魚一齊飲-v-"

                       玩表弟''{劉子進}-0-   臭魚個袋 @@比佢...    去{車}番個袋...就6點~~~走喇''  

                                           

2008 年 4 月 2 日  星期三   雨天


除褲牙笨^^ 分類: 未分類

                     ENG >>  Miss Fung冇番到黎''   我地係415室上..

                    做自己野...我諗住今日做得晒中文個D未交個D功課@@"

                    一路同{X麗琪"}傾計..一邊做中文功課!!~*  /\/\" {唱歌@v@}

                    =0=就係做左中文默書改正就落堂 !! ×﹏ 

                    小息..去左1E借中文書"   叫膠幫我借@@ 

                    第5,6堂@@  "中文""  未做晒D野牙...星期6又要番去T^T"

                 .   .上緊堂...做小測改正..比李老師見到- -"

                    罵我=口=""   平時我訓覺佢都唔理''  今日都唔知發咩神經=v=""

                    平時係咁做其他野佢都冇理我嫁- -""

                    算~~唔理佢....扮廳唔到...一路做!!~   ◆嘻"

              LUNCH!~  落雨0v0×  本來去{耶林閣}食=3=冇位"
             RE堂 !!~~   釣魚@3@"  ★A片超人★問我釣左幾多條魚 ''  我話釣左幾千萬條牙@@
         就落堂..膠{羅}左我個袋@@我都唔知...佢仲叫我望下...我仲未知...-v-"佢話{你個袋呢?}..我先知
             ★A片超人★   and   *鄭Kai康*  帶禱 ' 講>{流感}  >v<v 笑爆嘴
              望望下我個袋...@@點解有2本中文書...原來我有帶

               放左...上去比番本中文書1E 男班長-v-"

              中文補默''改廳日"~~   落到操場猁野做..要等膠and  臭魚放學 "× 
              本來今日籃球...我帶左波3 '' 嘻!!~  冇落雨=3=...唔制'' 

              跟住係咁話{[* 落雨~~落雨~~落雨~~落雨~~落大雨-3-v@@真係落雨喎...呵呵   ~~~~

              {其}禱室格黎@@  鄭Kai 康同..傑傑"  鄧雞 係個到..  @@"

                 玩....   叫佢地除褲...我話你夠膽就除..個個都話佢夠膽牙嘛""

             = ="  估下敢唔敢除'' -0-

                  ...........................                                 

     .        .........................                                       
       
     ........................                        

   唔夠膽喎!!~~  搵  鄭Kai 康 {姐住}- -"都冇除到.....去死 ""
  

   車車車 !~~~~-33-"     跟住出左去行下..M記..去左{盈豐} - -"老婆-口-"

    番番去學校''接膠 and  臭魚一齊走....去M記=0=岩岩先去左''又去.....

    落 緊雨*   我同膠冇帶 {姐]  我同老婆一把...臭魚同膠一把- -""

    一陣牙膠沖過黎...3個人1把@[]@"   NO""  撞黎撞去..

    牙膠踩到我隻鞋  >口<仆街!!!!~   成個人跌低左\ [] /"   死屎忽膠 \  /"

    T^T""    唉 ~~~~"   

   番屋企''搭車見到{梁麗琪}  傾計...

                                         Bye  Bye"" 
 <       膠