今日好Happy xD~我地去黃老師*8:00幾起身-口-好早牙!
去買野食"去佢屋企~~去*教會*11:30走去學校.............................................................
★去到黃老師屋企◆落雨...一陣停左*XD >>>> 好多都男仔打機= =唔知咩機>電視嫁<我地女仔呢就燒野食D炭屎係咁彈T^T彈左我好多次@@好痛....又喎= =記得我燒着左4 粒棉花糖...`好多蚊T^T.......仲有我地好多人買左 >氣<水~好似18支-口-
玩........................♀敏敏比我地拉左入廁所.^^"做咩呢@@"xD....哈佢 '''點哈佢xD...渣佢個波xD >飛< 禮佢XD玩下姐.......偷偷上去2樓>w<我地係黃老師屋企既2樓廁所見到.................=v=胸圍+=v=底>庫<xD影相.. =0=0=0=0=0=0=
走喇~~~~~~~~XDXDXDXDXDXDXDXD黃老師牙妹有個男朋友...佢做>依<
生既....我問佢[你鹹唔鹹濕]...佢用手× XD 再問佢..[D人話唔鹹濕就唔係男人...咁你咪唔係男人?]佢話[我唔係男人]....XD係咪可可笑尼XDXD''
番到屯門黃老師送完我地就走左喇....我地幾個玲*敏*黃*藍*恩*>我去坐車果係咁大叫...>w<"講D鹹野XD ..好低>尼<?等車..講埋D咩渣波..你老母牙.......坐車喇!!~紅綠燈...停左格尼有小巴...有個>牙叔<渣小巴既!~我地同佢say>HI<xD.........我地比飛吻佢...可能佢睇到....佢比左個飛吻我地xD笑到肚痛XDXDXDXDXDXDXDXDXD小巴 走左喇~~我地係巴士到玩..>掉<= =棉花糖
XD好玩!!~
|