|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 0
累積人氣: 3880
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


*BBQ =] 分類: 未分類

                                  7點8, 膠打比我" 問我出左門未@@'  我仲訓緊...鬧鐘有響-v-'冇理

                            叫膠佢地番左學先''  8點幾出門''  膠話學校未開@0@" 叫我番番屋企訓-v-"||

                               我都就到..   佢地去來多客食早餐!!~  等我... 見到工  友叔叔食早餐-v-"
                 
                            佢食到好鬼慢..9點番學校睇下開左未""  未喎-0- 老師叫我地上去搵佢''

                              話9點半開比我地去做野''  今日好多人要我地繍野比佢!!~"

                               - -1點幾個時' 靖然話繍野個D野比晒我地'' 鎖匙扣*......單....-  - 我地都冇

                               攞過'' 出去買=0= 有2間都休 息- -有D冇''  搵黎搵去.. 。v。 

                             搵到一間''  係學校繍緊野個時''頂- -D男仔又唔撚做野'' 係到玩..  

                                  玩咩差輸左向人表白- -"痴線嫁..我咩都廳唔到!!~"  -v-"   幻聽XD"    

                                新北江姐姐同個個朱古力黎左... 朱古力請我地飲野-v-"一陣...凸..梁浩謙- -

                               同我講野''冇啦啦用{印仔}[吸] 我塊面 = =  打撚死佢=v="|| 

                                 放學去BBQ  . .番屋企換杉..再去番健生買啤酒*朱古力車我地去蝴蝶灣=v=

                            去買燒野食個D野>v<    有蚊既- -我著長褲都有蚊咬我隻腳  凸-0- 

                             燒棉花糖-33-好好食..  燒腸仔''      哇...爆腸牙../\/\"  姐姐話我好變太-v-"  
  
                             燒雞翼..嘻'' 飲酒-v-好正..玩誠實與大膽-v- 姐姐係咁問第1次咩咩- -   

                             想第1次條仔條J 有幾長=[]=  ON膠的'' 唔答-v="     D啤酒飲晒..出去買...

                              夾公仔..膠夾到一個史路比=3= 我夾到一個細個既奶瓶-3-" 臭魚夾到熊啤啤''

                              番到去...朱古力話格黎冇啦啦撞我地D袋'' 罵9朱古力=[]='' 

                             差D打架喎- -聽講個條仆街溝女溝唔到..條女仲話中意隻豬都唔中意你=v='

                                     ......................................

                               9點幾臭魚話要走..<<好眼訓!!~  走先...  佢自己走左-3-"  10點去左換褲..

                               去沙灘玩''  -0-濕晒添..  朱古力推我落水T^T"搵沙放落佢條底底\  3/  '' 

                                 我同膠成身濕晒..好透\33/ '' 拋石仔..玩沙  .. - -好多蚊咬我...

                              頂-33-''又玩水.姐姐拉我同膠落水..點知一齊跌落水 .. -0-個頭又濕埋'' 飲海水

                              好醎 \33/ '' 係咁咳=0="  11點去換番杉\[]/   好多沙牙... 

                               坐車走..開窗..好大風..吹頭髮'' -v-   .. 番到屋企12點幾..吹頭..

                                           牙媽叫我落去[好易記]食甜品!   ^^''

                                    

2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


2008-04-19 分類: 未分類

                                                     -v-"今朝7回半同魚~膠~莉~一齊番學*  等魚...8點先到-0-"

                                                仲未落大雨!!~* 番到學校-0- 落雨喎..-v-''  魚好凍''膠同莉同
                                                 
                                                  同佢一齊番屋企攞衫"  得番我同君..靖然係到''我地4個唔係成
                                              
                                               日一齊嫁咩.. 被遺忘T^T" 成日都係咁...唔洗理我嫁啦>/\<
                              
                                                係咁繍野* 唉!~* 好大風\   3/ "凸   D野比風吹牙....

                                                小鳳姐:  吹牙吹..讓這風吹........!!~~  XD

                                                 好多人訂野T^T  繍唔黎牙-0-"  我成日冇食野係到繍!!~

                                                 1點幾-0-去行下=v=  肚餓"  冇啦啦高b- - 叫我地番去..

                                               即刻喎= =  搞唔掂喎..點知番到去..0 []0 冇野既- -

                                               我要係咁係咁繍野\ [] /'' 冇食過野凸'"  唉*      有F.2 D

                                              fd  黎搵我- -  咩咩佢條撚幾粗{ 攞住個氣球= =}  我話我個條

                                                仲粗又長過佢-v-"     玩玩下..個男仔fd- - 484我屎忽 =[]=

                                               追住佢黎打-v-""           唔玩''去繍野個時好大風=0="

                                               入去{台}底xp   繍唔到比2個牙姐''佢地要走 =0="嬲\  3/

                                               大風牙.. ><    見習牙sir要我地繍個禮字'' = =魚佢地話要走''

                                                咁早做咩喎- -等我繍埋佢都唔得..廳日佢唔番牙'' 

                                               走左淋左小小雨"  去OK"   魚..高B. 莉..唔待我走左去..- -

                                                妖- -   我冇{姐}<傘   落湯雞=0="  濕晒  D水係咁流..
                                               
                                                  T^T"  番到屋企沖涼..訓著左!!~  -33-



                                                                  

                                              

2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


屯天Open Day* 分類: 未分類

                                                   -v-" 今日屯天開放日牙..我好早起身番學校''

                                               7:30係景峄站等* ||\ @@"  攞住好多野T^T重"
  

                                           
   番到學校係咁佈置 @v@"|| 11點幾'' 有D學校黎喇''

                                              老婆AND 膠佢地去拉人過黎/\/\"   

                                              好多蚊牙* T^T" D死蚊行開啦!!~~   @@我小學都有黎

                                              好多我識果D有黎'' 佢地係咁同我傾計^^ "     幫我地玩"

                                             一陣我又去左拉人...睇到-0-人地表演  @@好勁哇''

                                              {周嘉華}- -死淫尼...  抽我水  ..妖=/\="  打爆佢條J

                                              冇咩人個時'' 係咁影相>v<"     哈哈''

                                              李卜街@@"  佢攞住玫瑰花﹏。  送比君仔牙@@"  

                                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                              
                                           
 黎下我地個攤位啦>﹏<"   入大門口轉左就係"

                                          [ 繍一繍生活小品@@  ]