7點8, 膠打比我" 問我出左門未@@' 我仲訓緊...鬧鐘有響-v-'冇理
叫膠佢地番左學先'' 8點幾出門'' 膠話學校未開@0@" 叫我番番屋企訓-v-"||
我都就到.. 佢地去來多客食早餐!!~ 等我... 見到工 友叔叔食早餐-v-"
佢食到好鬼慢..9點番學校睇下開左未"" 未喎-0- 老師叫我地上去搵佢''
話9點半開比我地去做野'' 今日好多人要我地繍野比佢!!~"
- -1點幾個時' 靖然話繍野個D野比晒我地'' 鎖匙扣*......單....- - 我地都冇
攞過'' 出去買=0= 有2間都休 息- -有D冇'' 搵黎搵去.. 。v。
搵到一間'' 係學校繍緊野個時''頂- -D男仔又唔撚做野'' 係到玩..
玩咩差輸左向人表白- -"痴線嫁..我咩都廳唔到!!~" -v-" 幻聽XD"
新北江姐姐同個個朱古力黎左... 朱古力請我地飲野-v-"一陣...凸..梁浩謙- -
同我講野''冇啦啦用{印仔}[吸] 我塊面 = = 打撚死佢=v="||
放學去BBQ . .番屋企換杉..再去番健生買啤酒*朱古力車我地去蝴蝶灣=v=
去買燒野食個D野>v< 有蚊既- -我著長褲都有蚊咬我隻腳 凸-0-
燒棉花糖-33-好好食.. 燒腸仔'' 哇...爆腸牙../\/\" 姐姐話我好變太-v-"
燒雞翼..嘻'' 飲酒-v-好正..玩誠實與大膽-v- 姐姐係咁問第1次咩咩- -
想第1次條仔條J 有幾長=[]= ON膠的'' 唔答-v=" D啤酒飲晒..出去買...
夾公仔..膠夾到一個史路比=3= 我夾到一個細個既奶瓶-3-" 臭魚夾到熊啤啤''
番到去...朱古力話格黎冇啦啦撞我地D袋'' 罵9朱古力=[]=''
差D打架喎- -聽講個條仆街溝女溝唔到..條女仲話中意隻豬都唔中意你=v='
......................................
9點幾臭魚話要走..<<好眼訓!!~ 走先... 佢自己走左-3-" 10點去左換褲..
去沙灘玩'' -0-濕晒添.. 朱古力推我落水T^T"搵沙放落佢條底底\ 3/ ''
我同膠成身濕晒..好透\33/ '' 拋石仔..玩沙 .. - -好多蚊咬我...
頂-33-''又玩水.姐姐拉我同膠落水..點知一齊跌落水 .. -0-個頭又濕埋'' 飲海水
好醎 \33/ '' 係咁咳=0=" 11點去換番杉\[]/ 好多沙牙...
坐車走..開窗..好大風..吹頭髮'' -v- .. 番到屋企12點幾..吹頭..
牙媽叫我落去[好易記]食甜品! ^^''

|