|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 6
累積人氣: 3886
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

                                                           今日去左魚魚屋企玩...玩到好癲...* 

                                           要飲 自閉高" 人奶..嘻嘻嘻''   @@
              *                        睇睇下電視...差D係佢屋企訓著左>v<"

                                           ha~~ha~~"-33-冇咩野打...就咁/\/\"

                                                                                 記得留cm*'   艾梨嗅既cm" 

               

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


=vv=" 分類: 未分類

                                                11點-0-膠打黎-v-"  嘈醒左我牙..."" 

                                               陪{麗琪}去博物館""   ><  同牙媽食完野''

                                               係青小等..  去OK買野食-v-""  

                                               香港歷史博物館出面~有3隻馬騮仔相係到''

                                               >v<""我親愛的同類們-33-" ×\|| 禾艾屎梨嗅"

                                               去到香港歷史博物館 -v-係咁影相''

                                               野人牙...-3-野人 -v-  好令仔嫁姐你=v="

                                               走喇-__-v" 去同佢地食野''去緊個時@0@v

                                              夜總會牙'' >333<" 我要入去"" 冇入..哈哈"

                                              走喇T^T''    行去巴士站-0- 見到地下~地下~~...

                                              有份海報"-[]-一個冇帶{爸}著左底褲既女人-0-

                                              佢兩個波 @3@"好大 -v-"嘻嘻

                                              唔識走... 行黎行去...行左去香港理工大學- -

                                              問人-0-我地又行錯左-33-" 攰死喇...

                                              問個牙伯..我講左句英文@@"  佢就係咁同我話英文''

                                              我識廳-v-"     又行...火車站-0-"""  又行..

                                              地鐵站牙 >, <" 好掛住你牙''  

                                              - -" 外國既女人既波波真係大 -3-""

                                             去左大興同牙爸食飯.....  9點幾番屋企-v-"


                                                                              
                              

2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


/\/\" =] 分類: 未分類

                                              8點幾先起身>v<"  可以訓多D""

                                               去到小青- -郭偉業又挑引我 = =

                                              搞撚到我好大聲咁講左句..[你老味]- -

                                               凸...比張sir廳到'' 屌... 叫我過去... 

                                               我知你係一時沖動- -  我想知岩岩發生咩事= =

                                               寫底個名..星期1先x理= = 你老母 ...又係你..

                                               郭偉業好撚[克]我- -  [克]星= =凸

                                               寫完名又比個miss 話我頭髮..煩唔煩D牙你地= =

                                               整好~~~*行番去...勁火囉-0-""        

                                               去到禮堂'' 大部分都係唱歌...又坐又企-[]-"

                                               完個時..又唔知點解送朱古力>v<""   唔比係禮堂食''

                                               凸= =我地見到張sir食野- -   funk佢    

                                               好似10點幾放喇/\/\"  去食野''  m記-v-見到膠佢地

                                               又去近杯渡個間食..見到牙[沖] -v-安愉勁驚-33-

                                               拉佢入去""   -v- 原來表過白..所以咁驚"  @@

                                               - -同李勇毅..鄭kai康..傑傑...鄧雞一齊食-0-""

                                               4男5女 -0-''   佢地係到拍拖拖''  我好熱-v-"""||

                                               去買禮物比[繞正]  ><貓貓牙@3@" 好得意>v<

                                               去影貼紙相@v@"  影左2部...跟住安x愉又想影.. 請我地影2部

                                               >333<"  影左4部''  好癲哇>\/<"       好好玩 ^v^" 

                                                走個時..陪臭婉去美心MX  >0<v  見到心愛既{嘉琪}牙!!@@

                                     傾左一陣...走喇''    ><ya ~~ ya~~  食雪糕牙!!~/\/\"

                                       @@ 出到吉之島-0- 落雨既!!!~*  岩岩仲好好天-0-"  

                                    去到景峄=v="   淋雨番屋企=v="""""""