11點-0-膠打黎-v-" 嘈醒左我牙...""
陪{麗琪}去博物館"" >< 同牙媽食完野''
係青小等.. 去OK買野食-v-""
香港歷史博物館出面~有3隻馬騮仔相係到''
>v<""我親愛的同類們-33-" ×\|| 禾艾屎梨嗅"
去到香港歷史博物館 -v-係咁影相''
野人牙...-3-野人 -v- 好令仔嫁姐你=v="
走喇-__-v" 去同佢地食野''去緊個時@0@v
夜總會牙'' >333<" 我要入去"" 冇入..哈哈"
走喇T^T'' 行去巴士站-0- 見到地下~地下~~...
有份海報"-[]-一個冇帶{爸}著左底褲既女人-0-
佢兩個波 @3@"好大 -v-"嘻嘻
唔識走... 行黎行去...行左去香港理工大學- -
問人-0-我地又行錯左-33-" 攰死喇...
問個牙伯..我講左句英文@@" 佢就係咁同我話英文''
我識廳-v-" 又行...火車站-0-""" 又行..
地鐵站牙 >, <" 好掛住你牙''
- -" 外國既女人既波波真係大 -3-""
去左大興同牙爸食飯..... 9點幾番屋企-v-"
 |