|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 0
累積人氣: 3872
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


@@籃球比賽" 分類: 未分類

                                                        第1堂MAth.- -唔見左本第8章書牙*
                                               
                                               英文-3-冇人理我...好孤獨T3T" 叫{梁尼琪}..佢唔應我''=3=     
                       

                                               又廳到[陽XX"話高B話我- -   火"     \  3 /"  算~

                                                   P.E   係咁跑-0-   對腳好痛._.||         
                    
                                                  -0-死1A淫魔{郭生} - -  係咁望住膠''我地=0= 凸" 

                                                 打關斗@@"好似上次去完行山"去公園咁''  >v<好玩''  
     
                                                    馬騮/\/\" ya*~!    Lunch*  有食雪糕.>3<"正'' 
                                                 中文-v-"          放學..換3去打比賽@@"

                                                           我諗佢都唔會比我出- -好早去到4點3到'' 5點先開波

                                                   做熱身''李穎雯又冇啦啦好大聲罵'' -3-青春期掛''唔理

                                                   熱身對腳''又痛=3= 攰個隻痛''    睇打波''@@我冇出

                                                   到最尾幾分鐘''牙sir先叫我出-0-'"  係咁攞到波''

                                                      射-3-射唔入* 差小小~~" 就有2分*     打打下個時''

                                                   同我地對個隊有一條仆街''10號-- 倨隊最大隻個個*
                                             一野打落我個波個到''仲要織刻走佬*= =凸 '"爆粗"
                                            好痛'' e+打籃球牙..唔係打人地個波牙*  佢老母""!!~

                                                       放左..牙sir話我打得好''- -係佢之前唔比我出姐- -

                                                 晒晒""  車@3=" 6點走''    跟住去左食野'' 番屋企@@" 



                                   

2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


凸=3= 分類: 未分類

                                                   今日""EPA牙'' 學1E - -唔合格要重測\  /

                                              剪報 我未交...差迪士尼個個新聞"  = =  佢要我做第1
                                  
                                              剪報- -我做晒..改埋- -  冇做1 ...攞張迪士尼新聞叫我做- -

                                             好似1點5先放我去食Lunch \ []/"凸'  落在去搵臭魚佢地-0-

                                                搵唔到''T^T 走黎走去;'  搵左..""嗚..喊'' 罵佢地-3-

                                                 {s0r!!~*太激動=3=}     搵左佢地都1點8\  /"食左小小野"

                                               飲朱奶-3-''  就上番去課室 "  今日比李勇X  整到上面..忽- -

                                                中文好快過    "  去禮堂@@" 睇片{ 沙灘" 哇-3-個屎忽!!~~

                                               差D 凸埋出黎'  }   問答..D公仔><"    

                                                    放學..又落去整VA"  冇去籃球""@v@" 5點3 "去M記食野''

                                           睇到有個變太'' 係咁啜包 茄汁'手指-0-          Mum""

                                                  
 

2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


食沙\口/ 分類: 未分類

                      早會- -凸佢'' 講咁撚耐野'' 攰屎我"  -0- 老婆'係咁整我'屎忽\  /整番佢''

                    VA""-口-"設計圖"-3-我個個3分''    好有可能的*to膠= =" 

                          又池左放我地 = =死人豬Lam"  -3-"   又沖落DT室"!!~+

                   DT牙SIR 又冇番...做做下我地玩掃把-3-'' 掃人''  老婆''掃我個西\口/"

                  掃番佢"    玩上下移動"-v-""  洗刷刷""<普>"    雞毛掃 /\/\"  打人屎忽"

                 @@"我攞左條雞毛....放個釣魚佬"個屎忽..哈哈''  好玩''

                     LUNCH*  凸凸凸''  番去學校個時勁大風\  /  跟住前面勁個沙=0="

                        飛過黎- -頂..食沙 =/\=""  佢老味-33-''      入埋眼 \0 /"

                      放學去103"   落左去操場"  !~ 跌左張回條'' 走左 @@""去攞番-0-

                  D高.F  讀我個名- -"  我話點解佢地知我個名@@'   我望住佢''你問我"" 係咪你嫁""

             我話'' 係牙'' 唔該晒-口-"            放左@@''落去..  -0-做VA""  5點10到走-v-

                                   搭車個時- -有2個白痴..晨暉and 青山係到打架''冇料的''

                           on9仔'' 我係咁話佢..- -佢用手放係後面''中指向我''  

                          妖''  係咁串佢'' 佢又唔撚夠膽串我..佢打人撞到我凸-3- 
  
                           串9佢地            ..落車- -佢走..串串下..叫我除褲 

                             死pk仔;;  我著裙嫁''  唔撚識串唔好串啦''   佢間學校好似係 [青山對面''

                 [  曠石[群] ''    = =..      夜晚''落左街買飯食''  同細佬去左公園''睇佢玩-v-''

                               8點半去同臭魚打波''  我..我仆街- -''  玩到太癲..踩到自己隻腳

                   仆街-33-''  瘀左-口-''   打完去玩[千秋]''   有人投訴'' '' 諗..

                 可能我地以鬼-v-"哈哈 ''