凸!!! 琴晚落雨- -"D風係咁吹我床邊個個窗" 搞到訓左又起身....整好佢''
冇覺好訓\ /" 7點起身 !* 番學 '' 上3,4堂""發白日夢-v-"呆左係到!~
3,4堂係304上'''完左落去...MiSs Chan..冇啦啦叫我同>>膠 過去.....0左 = =
班姣婆呢..玩唔起..講比老師廳= =男仔搞你地又唔告...\口/" 男仔{哈}你地""
我地就幫你話比老師廳...e + 你地算點牙下""" 0N9嫁''死姣婆''死姣西"
分明唔告D男仔就係驚告左..佢地唔比你地姣佢地牙!!!?"一定係啦... "
我係話你成日...幾時幾分幾秒都係到發姣牙..點牙...吹牙..""告我囉**好撚驚牙=3="
你地小心D牙.....E +睇心情牙..."" ☆ ★ ◇ ◆ ***+
我係o係黑板寫你牙....點牙"""死8婆...{卜街含家產''....屌你老母個臭西 *"插爆你2個巨波""
含{鏈}啦!! 凸穿你個臭黑洞= =""}}}}}}}
要我向{譚姣西}道歉食屎啦....罰我擦黑板到下個星期5- -驚你牙"""罰咪罰囉!!
勁 火囉!!!*.** ~~~~對眼痛@@"唔夠訓...= ="""
LUNCH **中文 '' 訓覺!!!~~~***★"" zzZ"
就放學-口-張SIR黎喇......琴日個件野''電話...叫我放學去1號教員室搵佢- -"
上左去....佢同我講野...我唔驚嫁喎...佢又唔係好惡話我..又唔係罵我 --""
" Kai撚左牙我""!!??? 佢同我講唔可以帶電話姐''
* {[\|| 我都唔知痴左邊條線___<" 要我寫張紙...帶電話原因!!!~~
>/\<"
7點同臭魚行街'' 吉之島"" 晚餐''M記-v-"""
-口-見到''陽家X AND 陽焯X" 仲有見到{李康停}
9點幾番屋企喇哇-v-"""
死姣婆* 同我地串嘴未夠班啦你...串嘴串到打撚錯晒D字''係咪唔識打字牙**!!~
唔撚識串唔好串" 仲認自己*日日夜夜~係到打飛機"*心好啦癲雞''
陳靖怡死豬西 " 話我地...唔罰我又點...嘈我牙笨 * 睇下邊個嘈邊個"
豬西靖*個臭XANGA http://www.xanga.com/FUNG_10721
你地成班豬西*話我地發老姣''咁你地發咩姣"牙下''
搵塊鏡照下你地個{{{令}}}樣啦''搵西洞入去里埋'' 最好唔好出埋..我驚
D~~N 汁流撚晒出黎!
邊個唔撚夠膽''呢...小學唔撚知邊個比我地嘈....澈撚左..搵牙SIR牙!!!
咪係{{豬西靖}}囉!!~~
我都忍撚左你地好耐.....發火囉...睇下邊個 惡D''
*譚淑君~{{姣婆咯咯雞}}姣仔姣到連老公都唔撚認 !!~難怪 ~~

|