|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 1
累積人氣: 3877
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


>V<行山記* 分類: 未分類

                    琴晚3點幾先訓@@"   7點幾牙爸打黎=0="   8點幾打黎

               臭魚又打黎幾次...牙膠又打黎幾次 ...{{死豬西陳忽忽..澈牙?'''和解 .咪ON9啦''

                    瓜柴緊嫁你地""      = =    又肥..又唔知自己個樣幾撚{{令}}嫁啦"
                        
                    係到姣仔...司徒進榮 都姣...唉.!!~  

                    .. - -勁眼訓!~*  唔比人訓覺-口-

                  11點半..唉 !~要我去{上海婆婆}飲茶''   眼打唔開咁-v-"

                     飲完見到-口- MiSs  Chan"  {羅}住好多菜"@@'睇我唔到...睇我唔到..  

                         @V@v" 幾勁!!~"      睇我唔到 ''
 
                2點 行山@@魚..膠..魚媽..魚{依}媽...and  Game Boy{狗狗}'' 

                    行到Game Boy牙爸個到..佢牙爸好似好惡咁罵佢''好大聲{汪汪}叫- -

               佢牙媽就好掛住佢!!!!!~~      行到好上''@@

                           小   朋  友 !!~*   細個玩個D >v<好耐冇玩

                 好多野玩-v-"   玩玩下個時~~~>[]<蜜蜂牙...凸'''嚇瓜喇= ="

                         玩{太}山~~[阿*~ ~ ~扮馬騮爬樹..嘻!!我爬得最高~0﹏<呵"

                         /\/\" 大叫 @@咁岩''下面有班小學生行山喎''

                          一齊大叫**   好癲-3-V"       走個時-v-好多 狗狗-0-

                        有*屎垃圾  *金毛   *松鼠       好cute /\/\"

                       哈哈''魚and 膠中蕉喎...比蚊咬@v@..我冇*** 魚媽話D蚊熱血先吸- -"

                       話我冷血-v-""     車@[]@''係魚and膠玩水個時洗晒D花露水走渣嘛"=v="嘻 ++++

                         行完...魚媽請我地食M記 ''     

                        番到屋企好眼訓訓著左 0o0"  又比人打電話黎嘈醒T^T"

                       有矛搞錯!!!!!!!!!!!!!!~"""◆       

                                  

2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


死姣婆<2><10><14> 分類: 未分類

  
            凸!!!         琴晚落雨- -"D風係咁吹我床邊個個窗"  搞到訓左又起身....整好佢''

         冇覺好訓\  /"   7點起身 !*       番學 ''   上3,4堂""發白日夢-v-"呆左係到!~

           3,4堂係304上'''完左落去...MiSs Chan..冇啦啦叫我同>>膠 過去.....0左  = =

            班姣婆呢..玩唔起..講比老師廳= =男仔搞你地又唔告...\口/"   男仔{哈}你地""

          我地就幫你話比老師廳...e  +  你地算點牙下"""   0N9嫁''死姣婆''死姣西"

                分明唔告D男仔就係驚告左..佢地唔比你地姣佢地牙!!!?"一定係啦... "   

       我係話你成日...幾時幾分幾秒都係到發姣牙..點牙...吹牙..""告我囉**好撚驚牙=3="

               你地小心D牙.....E  +睇心情牙...""    ☆   ★    ◇   ◆ ***+

我係o係黑板寫你牙....點牙"""死8婆...{卜街含家產''....屌你老母個臭西 *"插爆你2個巨波""

                   含{鏈}啦!! 凸穿你個臭黑洞= =""}}}}}}} 
 
           要我向{譚姣西}道歉食屎啦....罰我擦黑板到下個星期5- -驚你牙"""罰咪罰囉!!

                勁 火囉!!!*.**          ~~~~對眼痛@@"唔夠訓...= ="""

                  
                LUNCH **中文  ''  訓覺!!!~~~***★""                   zzZ"

     就放學-口-張SIR黎喇......琴日個件野''電話...叫我放學去1號教員室搵佢- -"

         上左去....佢同我講野...我唔驚嫁喎...佢又唔係好惡話我..又唔係罵我 --""         

             "  Kai撚左牙我""!!???        佢同我講唔可以帶電話姐''

             * {[\||   我都唔知痴左邊條線___<"          要我寫張紙...帶電話原因!!!~~
                                                      >/\<"

                          7點同臭魚行街'' 吉之島""         晚餐''M記-v-"""    

                            -口-見到''陽家X  AND  陽焯X"       仲有見到{李康停}

                         9點幾番屋企喇哇-v-"""    
  

       死姣婆* 同我地串嘴未夠班啦你...串嘴串到打撚錯晒D字''係咪唔識打字牙**!!~

             唔撚識串唔好串"   仲認自己*日日夜夜~係到打飛機"*心好啦癲雞''

               
陳靖怡死豬西 "  話我地...唔罰我又點...嘈我牙笨 * 睇下邊個嘈邊個"

                豬西靖*個臭XANGA    
http://www.xanga.com/FUNG_10721

                    你地成班豬西*話我地發老姣''咁你地發咩姣"牙下''

                    搵塊鏡照下你地個{{{令}}}樣啦''搵西洞入去里埋'' 最好唔好出埋..我驚

                 D~~N  汁流撚晒出黎!
              邊個唔撚夠膽''呢...小學唔撚知邊個比我地嘈....澈撚左..搵牙SIR牙!!! 

                   咪係{{豬西靖}}囉!!~~ 

                 我都忍撚左你地好耐.....發火囉...睇下邊個 惡D''    
 
                       *譚淑君~{{姣婆咯咯雞}}姣仔姣到連老公都唔撚認  !!~難怪  ~~
        

              


                     
                                                                                 

                      

2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


冇遲到...>_<"||| 分類: 未分類

               


                                             -口-哇.差D遲到牙!!~*

                                          7點半先起身T^T"彈左起身..幾點牙...>口<屎喇!

                     ◇                   換3-0-刷牙" {汁}書包 ' >0<7點9喇..
                ■        ☆        ♂
                                     未梳頭T/\T" 快D梳左佢''就走"
             
                 ★
   
                   走左車站.岩岩好有車^V^"||嚇瓜我*

                      +                  屎忽 P  >FAT<牙....嘻*冇捉我!!"
                             × 
                                         咩功課都矛交  XD"  

                                         巧眼訓  *+.,"

                                         冇交VA*  比{豬Lan} 罰作200字原因-口-凸凸凸=3="

                                         死野牙\  3 /"放遲左我地 ''好在我唔洗番課室{羅}野"

                                         沖落去D T 排隊-v-v"  >/\<牙SiR佢......佢...

                         *                -口-"""""""||||

                                         冇 曬 D 頭髮T^T"巧慘 '' 教我地畫圖個時隻手仲係到震><

                                         LUNCH" 

                                         我要白汁..佢比左其他我''跟住佢話..{你食到一半我比白汁你牙~!}

                                         比左D"臭魚..食到唔夠一半'就去比白汁@@" 
                           YA"      佢話我乖牙!!*  比多D我"    =v="  最終食唔曬...唔要!! XP

                                         番到課室又見到..一大班*姣西*發姣
.....好心啦''

               
唔好成日係我面前發姣...好撚火-[]-"  

                                        音樂''{黑}眼訓  無啦啦..叫科長派野''  嚇死我''醒左'' 

                       -v-嚇左彈左起身!!   呵 *      凸...派野都話姣..0N9嫁 -  -" {卜街}鄭啟康

                                          告你   !!!!!!!!!!!       不適當用詞 xD"

                                        放學..*臭魚 IN{譚淑君}<←姣西"]} 櫃檯...搵到本簿- -入面有寫...

                                       膠****成日扮可愛-  -""   咁佢呢~成日發姣'''姣仔**  跟人剪頭髮?????

                                                          ..唉!!    WO在黑板寫{{譚淑君成日發姣}}  {{豬油}}做2 5仔- -

                                    =3=算'''       =0=放學打電話比張Sir見到..{{咩班..咩名???}}= =

                                     去食我最中意既雪糕×﹏<"    又食左雪條 '''嘻/\/\"

                                     番屋企''..............冇野做''  晚夜同臭魚 打波*"