| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| =v<" |
分類: 未分類 |
今{蕉}7:15起身牙...本來5點25起加嘛- - 又訓>v<''
禮堂集會-0-....又巧頭痛..巧暈..想跌低咁T^T..*********
完左,走個時..隻腳未好番..又痛=.=" ★◇★
世史牙!!~冇帶作業..明明走之前帶左!×" ﹡ 唉↘
Lunch * 後..IS堂 -v="""" ~
未抄晒罰抄...偷偷地上堂抄.....呵++
上上下堂呢/\/\" 楊健昕傾計嘛
我格黎個個>>釣魚佬<<!~ 又{釣魚inG}
陳Sir said:[你同我企起身!!!!!!!~]
釣魚佬企左起身-v-"楊健昕又一齊起身
陳Sir話:{你知唔知我點解叫你企起身???}
釣魚佬係咁點頭...
哈哈*** 其實陳Sir叫楊健昕起身炸/\/\"
跟住全班係到巧大聲咁笑>0<
陳Sir巧無奈咁望住佢....釣魚佬就坐番低-v-v
放學""
去完4o5補默...落去換[3]練波..♀
行行下望去401見到{潘園儀}...落樓梯個時.令番個黎..-0-"""梁浩謙-口-差D撞到.. =0=唔專心
既後果xP
打打下波""牙sir話你唔熱咩...我見到你都熱...咁熱仲著.{籃3}除左佢啦@@
0咀...T/\T就除左佢><"" 淫淫的SIR SIR
練波個時!!~*佢又走過黎教我.........=[]=
係我後面..捉著我對手... :[咁樣大力射出去=0="]
5點幾走喇...同牙SIR講我走先....=]
同我個FD一齊走..見到.....**

6點1番到....YA""....
☆廳日又要>全人發展<"" 冇去1次...今次又唔想去牙><★ ◇
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| *巧唔舒服牙x |
分類: 未分類 |
第1,2堂.ENG..本來o係415上...
冇啦啦有人係到上..又話係咪轉左唔知...
個時我勁頭痛..腳好似冇晒力咁t/\t {屎喇*係咪有H5N1}
MiSS Fung又帶我地落去1樓... >就死喇<
係1E對面個個115上...?
SRA牙我地-v-''MiSS Fung 播歌比我地一路"廳"一路做~
成日都好唔舒服牙...(點算*)
中文小測->唔識"...小測完又圖測..好似有3條矛做#
RE..訓覺>v<*
**放左學**
我冇去到補默0v<"
沖左去換[波3]去比賽
又矛出過場牙o/\o { 唔要\ /"}牙siR好偏牙-3-
我同>梨<嘉敏,{希},{寶}一齊傾計..一齊睇波..
{唐賓藍}既女丙勁靚仔...
嬴左..影相-[]-"
走喇~~去左*夾糖糖*
♥跟住番屋企♥
{屎喇*-v-"艾..?
|
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| ×▼◇◆■◇㊣∮∥↙←↘↑↖↓→↗∥∣ |
分類: 未分類 |

|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|