星期六......6:45起身個時仲想訓*ka...訓多一陣...訓到7:06叫自己唔好再訓...會遲到嫁*番學喇...10:00要面試*早走...我媽陪我去面試...行左好耐呀...>///<好累*本來唔驚但係...入到佢個課室...就開始驚喇-v-唉 >>>{因為我唔識點講...佢講D野我都唔知點答^O^"
我自己番到學校*搵藍妹...搵到佢喇~~同佢去食野...唉*好熱呀...去完畫班...我同藍妹...佢表妹一齊睇[狂兇極鱷]*********一開始...好恐怖.條鱷[如]食左個女人哇...D血好多...一陣...有一次音樂突然好大聲T^T嚇到我呀
我開始唔驚....................
我最記得係........一個男人比條鱷[如]食左*一咬...D血爆曬出黎...咬爆埋個頭=.=
-v-
好好笑牙xD"" |