|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 0
累積人氣: 3876
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天


☆★☆★☆★ 分類: 未分類

7:15起身*番學...早會果時...又聽唔到堯佢講咩★又比人踢左一下♂佢又唔講sorry喎!~
嬲到爆...好唔鋸!~*************我手冊冇寫默簽
...好多唔打喇.><唔想打 T^T"

2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


>搞機< 愉快 分類: 未分類

                    >搞機<?=搞電腦哈!☆唔識講"!
                 
  今日好熱!~哈                              
     12:05番學...搭車番學本來12:15就番到...但係有D舞獅
     係條街到走<<唔知點講>> 
       就搞到12:30先番到學校!~~~☆★☆★☆★  
      上堂~小息~上堂~小息~跟住上堂=v="
      第8堂~英文代課老師<<唔知佢叫咩鬼鬼老師啦>>
       係我地好嘈果時------------佢走入黎!~
       佢話[有冇人識<<搞機>>]我地笑到肚痛;廳到有人話緊有
          人識啦..,個個都識=v=不過唔會搞機既!~☉v☉
                 
        佢又話[咩冇人知搞機咩!??????????]
              佢講D野真係好搞野!~
       唔知邊個講左D野...代課老師佢講[你係咪發神經呀]XD
               好好笑呀
      放左學番到屋企7:30果時係張床訓左1粒鐘!~醒左去沖
               涼=v="跟住做唔知咩野XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
                            訓覺

                        其實好唔好笑呢??"

2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


睇電影...狂兇極鱷 愉快 分類: 未分類

               星期六......6:45起身個時仲想訓*ka...訓多一陣...訓到7:06叫自己唔好再訓...會遲到嫁*番學喇...10:00要面試*早走...我媽陪我去面試...行左好耐呀...>///<好累*本來唔驚但係...入到佢個課室...就開始驚喇-v-唉  >>>{因為我唔識點講...佢講D野我都唔知點答^O^"
                   我自己番到學校*搵藍妹...搵到佢喇~~同佢去食野...唉*好熱呀...去完畫班...我同藍妹...佢表妹一齊睇[狂兇極鱷]*********一開始...好恐怖.條鱷[如]食左個女人哇...D血好多...一陣...有一次音樂突然好大聲T^T嚇到我呀
                       我開始唔驚....................

       我最記得係........一個男人比條鱷[如]食左*一咬...D血爆曬出黎...咬爆埋個頭=.= 
                                                                   -v-
                                                 好好笑牙xD""