=3=冇野想寫,
下次先啦!~
T^T...今日好唔happy哈都有D happy既事
唔開心:
今日小息個時!~
去搵呀琪,
搵到佢,我就話[你做咩唔搵我]
佢話佢要搵人
但係[豬油]又同佢一齊
心諗佢同[豬油]一齊得啦-3-
算啦*
係[在] 英文堂時***
又比老師罵我
但係我忍 .....
開心既事:
放學同藍妹一齊...
番去個時,我地睇到
好多人係[在]睇D野
又有消防車,衛生署D人
我好想去睇
原來有隻鳥死左係[在]樹上
我地係到好好奇
哈*我拍低左佢
冇咩事就走喇!~~~~~~~~~~~
-0-11:00補完習,番屋企食野,食完喇
去呀藍屋企一齊番學*
番到學校,睇到一個人都冇
以為上曬課室,原來6A/C班上左課室
D人去左露天操場睇人打籃球
嚇到我同藍妹,
[唔講咁多,跳到小息]
小息[個]時,
我去左廁所,出到黎*
見到[豬油]有呀琪既紀念冊
我就問呀琪*
[佢有我冇既,咁要比佢先]
佢講[你去左廁所嘛,咪比佢先]
我緊係好唔Happy
嬲左佢,我冇講野*
T^T
放學同藍妹一齊行下街
開心番小小...