|\* +*×小癲◆~ "`` ♥儀0v ×*
`"{艾禾!}.....臭*儀~*>﹏ × ♥ i *L♥ve ﹏ Me

*﹍ 可以的話〝〤︴你跟她走!/\\*...×〝

▉×°*只想°`收到梨+:*電話╮..。
yee1995531
暱稱: *小癲儀"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
音樂會!!~*
惡夢/ 3\
變非洲黑人喇!!~*-3-
2008-07-03
-00000000000-
敲門先0 ,0" 呵呵×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
撳下佢牙* 好好玩嫁>v0"
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 269
今日人氣: 2
累積人氣: 3874
﹒\ 3 /﹒ 玩屎佢!!~* ◆
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


朱古力*...雪糕好D/\/\* 分類: 未分類




10點幾..比鬧鐘嘈醒左...諗~番唔番學校打波呢....{{仲未知落雨}}

  好眼訓,又訓唔著...碌黎碌去..冇啦啦.牙爸打黎...-口-||嚇死我""!!~*×

 @@去*大户人家"飲荼...叫我快D起身喇''  又訓左係張床*"     0o唔得''起身牙...o0

 望出窗...{依~~~~}落雨既......唔洗打波/\/\"...打比>屎臭臭<   呵...唔洗 '''ya^^

整樣..換3..整40分鐘-[]-...又打黎@@''   {{等左你好耐喇...}}   {{e家落喇 =]  }}

飲完-0-落巧大雨耶- -  冇帶{姐} 唔理...濕咪濕-0="     番到屋企...吹下

-v-v ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~cut~~~~~

1點半喇=0=''打比*可晴"佢叫我去佢屋企-v-''sd 電話主題比佢 "去到....>0<香蕉牙公仔">V<"

\ 3 /"        玩"""   5點幾走...佢地有好多人係到...打麻雀''  晚夜佢地燒野食*,*

晚夜...牙哥話有蛋樣食耶..佢個fd送....[我仲以為今年佢生日我冇得食蛋樣]/\/\"

等*媽咪*番黎一齊食... × 朱古力軟香蛋樣×^^   朱古力牙>3<"

                          想唔想食呢>v<"



.....矛喇*""""""                              你地留CM啦/ 3 \"


眼訓*×                                                                        ×癲



                        

2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


v>v<V" 分類: 未分類

=__="9點半起身牙-口-''   琴晚仲1點幾訓架~×"

12點幾陪*河粉*係"卓爾居"一齊食M記...傾學校D野../\/\"食到巧飽耶++

跟住去左"吉之島"行街-^v^-V   仲去左影貼紙相"  -3-不過機影到好快呀"=3= 每次影完貼紙相呢..巧kai 心 "

去左{>至樂<}穿耳[拍~~~]少少痛耶-v-  聖誕個時想釘嫁喇...冇釘到...耳仔紅左xp""

釘完去飲 ×珍珠奶茶× >v<          3點半喇**番番去市中心=[]=棒棒堂仲未黎到喎-__-"

{去死-__,-""}唔睇喇!! ◆"          牙爸打比我..話想去KFC食野-0-我巧飽喇-﹏-"  "河粉..一齊去 =0=

唔去-v-唔比..去啦...陪"河粉"一齊買XX品先去  ﹒﹏ ﹒" 遲左一陣先去=,=  >0<

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6點同臭魚{黃雅如}...牙膠...老婆一齊去天水圍 -v-''

又係到{之}我..我★性矛能★喇  >V<v"

又影貼紙相牙^^"                                                                                    

走喇...坐車個時見到對面站有個BB囡 ^^   同佢SAY  HI..佢見到喎xD"  一直望住我...哈

9點5番到屋企''

今日我牙哥BiRthDAy""牙...佢去左BBQ- 3-"





              

2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


痺痺痺痺* 分類: 未分類

    琴晚>v0 發左個夢!!~*

   個夢...我同{某人}巧開♥一齊   -v-""  and....

   今日又好似琴日咁..訓完又訓...7點幾起身"">[]<

   換3牙...刷牙...梳頭...著鞋...><""  唔想遲到**

   第1,2堂 IS 做實驗...落雨牙...做完^^我{羅}塊冰玩....陳Sir比左我地睇{明日之後}..睇過..睇到D雨變冰落黎

   打鍾""""    中文堂牙..- -李老師話咩今日交唔到之前未交個D野...26號番學校..我抄罰抄抄到隻手痛痛地

  -0="   我本來可以交嫁...陪人番**    世史講>口<{木奶伊}金字塔

  ""Lunch""  食完野..番去...又見到-[]-姣西姣仔=0=唉!!冇眼睇...

  通識個時@@   ◆我坐係排球場個邊窗個到.......好眼訓^^"  個頭{唉}左係牆...zZZ"

  MiSS見唔到我訓喎....哈=v-"

  放學...走左去文具鋪...去埋>OK<".....留左野係學校...番番去...

  跟住係課室到Play"   無啦啦...{曾善雯}入黎.. 叫我個名..-口-

 比佢嚇到......傾計.....佢吹木笛x  比我地廳...好好廳/\/\""

 畫黑板0 ﹏ <    ....番到屋企..

 7點幾*牙膠打黎..叫我出天水圍...一齊食野...一陣又打黎話佢牙哥唔比-3-賤"""""

 9點去同黃雅如打波...突然廳到..有人係到罵架'':[你好去死啦...]係咁講 e 句!!~~我地靜晒...o咀

 跟住係到傻笑....-v-嘻嘻"!!*× 

10點幾又番到屋企..{{洗白白}} 


        ×   今日唔知點解右隻腳好痺牙''少少痛'' 右手用力個時又巧痛..石可以星期3打波個時整親×""||

  
第2次冇番全人xp""