琴晚>v0 發左個夢!!~*
個夢...我同{某人}巧開♥一齊 -v-"" and....
今日又好似琴日咁..訓完又訓...7點幾起身"">[]<
換3牙...刷牙...梳頭...著鞋...><"" 唔想遲到**
第1,2堂 IS 做實驗...落雨牙...做完^^我{羅}塊冰玩....陳Sir比左我地睇{明日之後}..睇過..睇到D雨變冰落黎
打鍾"""" 中文堂牙..- -李老師話咩今日交唔到之前未交個D野...26號番學校..我抄罰抄抄到隻手痛痛地
-0=" 我本來可以交嫁...陪人番** 世史講>口<{木奶伊}金字塔
""Lunch"" 食完野..番去...又見到-[]-姣西姣仔=0=唉!!冇眼睇...
通識個時@@ ◆我坐係排球場個邊窗個到.......好眼訓^^" 個頭{唉}左係牆...zZZ"
MiSS見唔到我訓喎....哈=v-"
放學...走左去文具鋪...去埋>OK<".....留左野係學校...番番去...
跟住係課室到Play" 無啦啦...{曾善雯}入黎.. 叫我個名..-口-
比佢嚇到......傾計.....佢吹木笛x 比我地廳...好好廳/\/\""
畫黑板0 ﹏ < ....番到屋企..
7點幾*牙膠打黎..叫我出天水圍...一齊食野...一陣又打黎話佢牙哥唔比-3-賤"""""
9點去同黃雅如打波...突然廳到..有人係到罵架'':[你好去死啦...]係咁講 e 句!!~~我地靜晒...o咀
跟住係到傻笑....-v-嘻嘻"!!*×
10點幾又番到屋企..{{洗白白}}
★ × 今日唔知點解右隻腳好痺牙''少少痛'' 右手用力個時又巧痛..石可以星期3打波個時整親×""||

第2次冇番全人xp""
 |