新年又到了!!相信今年係我地咁多年過年以黎會最痛苦ge一年~~唔緊要~~大家好好珍惜而家~~~之後呢年大家加油吧啦~~我的同學仔~~記得逗多d利是呀~~儲黎等HKCEE後洗!!!^^
新年快樂呀各位~~Good Luck!!
係黎緊一年~~唔理大家有無分開~~我地都會友誼永固!!!!
大家正在努力地溫那可惡的中史(範圍大但出得少)之時~~我卻在看電視~~我很想問一下我自己究竟在做甚麼~~不溫書也罷了~~媽媽在家裡辛勞地進行大掃除~~我卻沒有去幫忙~~懶到這個地步~~枉叫一個要面對會考的會考生、枉叫一個家裡的女性成員!!
不知所謂~~!!!!!!!
中文統測好大ge範圍~~~點知出左幾課而已~~~but預左!!差d唔夠時間做~~
今日放左學同mi同雯去左上水食野~~之後佢地陪我去睇眼鏡同買手錶!!thx你地!!之後就返屋企煲碟~~
婆婆返左深州啦~~心情沉重~~~
捨不得的痛苦感覺擠滿了我的心!!!!
婆婆要身體健康~~長命百歲~~
呢幾日好凍啊~~真係好凍~~對於我呢個咁怕凍ge人黎講~~真係好痛苦~~大家要著多件衫啊~~唔好凍親~~
星期一係sports day~~今年做工作人員~~都幾好ge~~還掂都唔夠人跑~~今年搵我跑班際~~好驚喎~好耐無跑過~~好驚跑得慢或犯規~~累到全班!!><
我婆婆聽日走了~~好唔捨得呀~~~><我會喊架~~~平時返到黎~佢都會開門比我~~聽日之後就要自己開門~~好唔習慣呀~~每次佢走都係咁~~~><希望佢保重身體啦~~要身體健康~~同埋長命百歲~~!!>3<