ying~~**の dairy
你好
yingjerry
暱稱: 呀瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左用Xanga呀~~
人生並唔係人可以控制...
又一week!!!
攰!!!
天灰 SHE
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 2555
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


^^ 分類: 未分類

          呢幾日都有溫書!!!但而家溫完又點呀??隔左個幾2個禮拜咪又係all唔記得~要重頭溫過!!!!><但係唔溫又唔得喎!!!唉!好矛盾呀!!好想呢d時間快d過去~~我好想日日出去玩呀!!!!><

          前排睇一個台灣節目~~有一段幾得意ge對話::::     (要用普通話讀啊!)

          A:你覺得她(某個女明星)的嘴唇性感嗎?                                                         

          B: 不太!!好像皇帝的母親! 

          A:甚麼意思?

         B:就是太厚(太后)啦!!             

    得意呢???????哈哈哈!!!



2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天


好hea..... 分類: 未分類

          黎到今日~~~好多同學都開始投入溫書!!可惜我仲係hea緊ge狀態~~Oh!my god!!係時候要收拾心情了!!希望能夠集中精神啦!!!

          今日返去補hist~~無咩特別!!之後去左睇戲~~睇黑夜~~~一去得我,呀mi同寶寶~~~好驚呀我~我連戲院都唔敢入~~後來先多返幾個人~~但都係幾個~~~成個場都唔夠10個人!!!但齣戲唔好睇囉!!!少少驚啦~~(其實對我黎講係鬼片都驚!哈!!)~~d劇情真係有點兒不知所謂囉!!香港個個都好d!~~日本同泰國個個就.......um.....

          睇完之後就走啦~~行行下諗起自己無帶鎖是~~~於是上左李芳屋企~~做左幾題數~~~之後等媽咪返黎我就返黎lu~~~



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


比個唔識ge人話我屎繪~~!!!!!!!!!! 呆滯 分類: 未分類

           呢幾日係屋企hea~~無咩做~~電腦、聽歌同睇tv~~日日黎黎去去都係呢d活動~~雖然有時真係幾悶~~但我好享受呢d日子~~輕輕鬆鬆~~哈哈~~!!但好似好過份~~無溫書~~比多幾日我~~之後就會溫架啦!!!(希望真係得)

          近排好like睇<<王子變青蛙>>同<<我係金三珣>>好正!好笑得黎又好感人~~考完會考一定要煲埋其他好睇ge台劇同韓劇!!太正了!!!

         諗起今日就把火啦!!今日無啦啦有個女人禁我屋企個鐘~~咁去開門啦!!原來係宣傳洗面個d野!!一見到我又話我有黑頭~又話我有班!!話咩好少見17歲ge女仔有班~~痴線架!!有無都唔關你事啦!!!同埋我唔信出面無女仔無班!!算!!之後叫我開門比佢入黎比d產品我睇!!我話唔洗睇~我無咩興趣~~佢話睇下先啦~~睇完可能o岩呢!!唉!!咁就開比佢啦!!之後坐底左!!話我屋企好似有點聲!!!開左電視緊係有聲架啦!!!疑神疑鬼~~~痴線架!!之後拎左支野出黎查係我隻手到~~又話查左會即時白d~~之後拎我第2隻手黎比~點知一樣色~~就話我本身白~~你都幾假同幾識擦鞋架喎!!之後佢繼續係度sale~~咩$250就有一支洗面奶~好有用!!係呀係呀!!我話我無用開~~唔想買~~佢就係咁話我屎繪~~話做咁多單都無見過好似我咁屎繪~~我話唔係錢ge問題~~係我無用開~對呢d無咩興趣!!佢又堅持我係屎繪!!!你去死啦!!!!!擾攘左差唔多4個字度~~佢話問我最後一次買唔買~~我擰頭!!佢就即講:「咁開門呀!」我咪開門啦~~想佢走好耐!!我禮貌上同佢講唔好意思~~理都唔理我就走!!咩人黎架???有人sale野sale到咁架咩??唔幫你買就髮老皮!!仲要話我屎繪!!你就係!!痴線架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


打得返中文啦~! 分類: 未分類

               哈哈~~我打得返中文啦~~~yeah~~唔該呀雯同家樑!!

               Yeahyeahyeah~~考完Mock啦~~總体黎講ok掛~~但一定唔及我班d人~~><唔會抱好大期望~~因為期望越大失望越大~~我信的~~!!!唔理啦!!抖返一個week到~~就要再黎~~~因為最重要的會考要來了!!!!!!

             今日放學同呀娟一齊放~~~原來佢ge鄉下都係海豐架~~我之前同人講都無任何一個人知係邊~~都未聽過~~而家同呀娟又住得咁近~~真係好有緣呢~~>3<我地下次一齊返去過新年~~燒炮仗啦!!!^^

             大家要係呢幾日好好補足精神啊!!!之後仲要博殺呀!!!加油!!all my classmates~~



2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


F4 concert very wonderful!!!! 分類: 未分類

 I have a lot of things want to say~~but i can't use english to write my feeling about the concert yesterday night~~F4 performed really very wonderful~ All the fans were extremely happy and high~~We screamed though the whole concert~~~Anyway~~ 

I love F4 forever

~~~especially Jerry~~~