近排都有睇巴黎戀人!!個劇情都係灰姑娘ge故事!!個女主角鐘意男主角~~佢地2個互相相愛~~我對個男主角無咩好感~~我反而好想個女主角同男配角一齊~~個男配角愛得個女主角好深好深~~因為佢,搞到自己漰潰咁滯,變得孤獨,同埋變壞~~為要對付自己呀哥(男主角)~~佢對個女主角好好~~處處圍護佢~~唯一係經常比到壓力個女主角!!好可惜個女主角唔like佢~~點解???個男配角靚又靚仔過個男主角,對個女主角又好好,佢明知女主角唔揀佢,但都處處幫住佢~~雖然佢係壞,但都係逼出黎~~如果個女主角揀佢咪無事囉!!!我覺得個男配角好可憐呀!!!
返黎現實~~其實都係做戲姐~~但我睇完個心真係好唔舒服喎~~咁先至可以證明呢齣戲係成功ge~~剩返幾集~~唔知個女主角有無變心呢??但我諗機會都唔大架啦!! |