Today係bosco ge生日~~~生日快樂!!!越黎越靚仔~!!拍多d好戲!!>3<
好耐無試過好似而家咁輕鬆啦~~呢幾日都無咩test~~可以relax下~~但係之後又要衝啦~~呼!!!希望會考快d過去啦~!!!

今日d堂過得特別慢~~死啦~~好多堂都唔留心tim~~~我諗係因為就黎放假啦!!唉~~要留心d~~
好期待21號呀!!!去disney呀~~~真感激鈺鈺~~~我地就可以唔洗錢去lu!~!>3<
星期1個個christmas party係最後一年咁多人過啦~~都可能係我最後一年係tkp度過~~~感觸ing!!
|