今日上堂好悶~~差唔多堂堂都係~~><
今日放學同淑婷同晶姐整左個美麗ge藝術作品~~好開心同好有滿足感~~^^我地兵分2路~~mi,fanny同嘉儀就去元朗度買野~~好有效率呀!!^^希望大家睇到我地ge心機同心思啦~~我地開左成個week會啦!!到時唔好唔鐘意呀!
悲係聽日要跑12mins啦~~~ 救命~~同埋聽日要搵中史~~唉~~~
喜係聽日有得打排波~~而且buffet好快就到啦~~~yeah~!!好期待~~Hope大家都可以開開心心!!
一、體裁:不好文(聞)
二、內容大要:
1、本人無寫日記原因:
●最近比較忙
—做功課
—談論有關自助餐事宜
●電腦開始有問題
—經常會壞機
—顯示資料速度極慢
→不能每天上來打日記/打不成日記,日記便空了幾天
2、改善方法:
※盡量抽時間上來打日記
※下星期應該會有改善(因自助餐結束了)
※希望電腦生性
各位靚仔~~各位靚女~~我地搞得好辛苦架~~經過左好多個步驟~終於先搞店酒店個邊架~~唔好話唔去就唔去啦~~好無??而家已經唔夠人~~我地盡力咁搵人~~你地又話唔去~~搵幾多走幾多~~唔好玩我地啦~~晶姐落左好多口水同心雞架~~咪咁衰啦!!!我地聽日會盡力咁搵老師~~希望你地去個d唔好突然又話唔去啦!!!唔該哂~!
唉~~~~本來有好多野想講~~辛辛苦苦打左好多字~~點知hand機~~~真係恭喜發財~!!
唔打啦而家~~比佢搞一搞~~無心情呀!!!!!