|
ying~~**の dairy
你好
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 發表時間:2005-11-06 10:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 11 月 4 日 星期五 ![]() |
又一個禮拜過去了!!! ![]() |
分類: 未分類 |
好開心一個辛苦ge禮拜已經過去了!!搞掂左好多個test~~^^但係一個禮拜好快ge過去~又意味著剩低ge幾個月過得好快~~會越黎越近會考~~真係唔知係好定唔好~~!! 我好鍾意而家咁呀~(除左多test同hw外)同d fd好開心呀!!日日都有講有笑~~個班d同學仔又好似團結左~好似炸!!!!唔想離開呢間學校~~唔想離開5D班~~唔想離開我d朋友仔~~我會好唔捨得架~~!!希望我能夠盡力考好會考~~留返係度啦!!!!~~>< 揀歌揀左夕陽之歌+千千闕歌~~好正呀首歌~~d音樂好感動~~真係驚上台唱時會搞到miss wong喊!!我驚d同學仔又喊~~咁我就實喊~~!!我未試過係school喊呀!!!!希望今年會留比我地好多回憶啦!!!!!!>3< Yeah!!!!星期2去旅行!!!BBQ!!又可以同我d 朋友仔玩啦!!!正呀!!!其他測驗個d全部拋開先!!盡情地玩!!個日要堆沙沙~~希望我地班ge製成品會好靚~~贏哂全場!!!!大家要努力呀!!! 5D is the best!!!>3< |
|
| 發表時間:2005-11-04 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
2005 年 11 月 2 日 星期三 ![]() |
文學test延期了!!! ![]() |
分類: 未分類 |
真開心!!本來因為今日要溫文學test架~~!lunch ge時候大家仲係度煩緊!!好彩有個胡晶晶為我地班暫時減輕左壓力~~又好彩我地班有個好好miss w.w.y~~~太好啦~~~give u a kiss >3333333333< 就係因為咁~~我今日就可以專心睇呀旺啦~~見到bosco真係好型~~唔係講笑!!!! I love u >33< 今日P.E.堂覺得麻麻地~~跳彈網~~~我唔係咁like玩~~bc悶悶地!!今日放學ge時候~~傾得好happy返大陸~但又產生左d問題~~返去好似好危險播~~!!點算呢??? 無野打tim~~唔打lu咁~~要sleep啦~~~唔洗test早d訓把啦同學仔~~~ |
|
| 發表時間:2005-11-02 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
2005 年 10 月 31 日 星期一 ![]() |
| 好煩呀!!! | 分類: 未分類 |
爛提子~~死肥朋~~~唔好再講得唔得呀!!!????我地根本都無野~~係你地係度無中生有~~~好無奈囉我地!!!!!!家陣想點呀你地~~~真係好無聊呀你地!!!中五都仲玩埋d咁ge樣~~~~無病嘛???唉~~~我都唔知講咩好~~我決定有得你地講飽佢~~~我要採取不理會政策~~~~我越緊張你地就越開心~~~咁我唔比反應你地~~睇下你地仲有咩好講!!
今日halloween呀!!!!但係我唔驚~~我本人覺得halloween無7月14咁恐怖~~可能感覺上同我地關係無咁密切啦~~ 同埋halloween好似好開心咁~~大家都係度玩玩玩~~~!!可惜我地無假放啦!!!!>< bosco好靚仔呀~~~有錢仔又溫柔~~~~good~~~>3< 我唔要溫書呀!!!!!! |
|
| 發表時間:2005-10-31 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |