ying~~**の dairy
你好
yingjerry
暱稱: 呀瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左用Xanga呀~~
人生並唔係人可以控制...
又一week!!!
攰!!!
天灰 SHE
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 8
今日人氣: 4
累積人氣: 2546
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 6 日  星期日   晴天


呀~~~~~ 分類: 未分類

             點解我個日記版d格式唔同左架????

             點解每日ge日記會拉長左架??

             點解會靠哂左???

            之前個d日記又無喎!!!!!

            大家唔明睇下我之前ge日記同而家ge分別~~~

            搵人解答下我!!!plx!!



我愛jerry!!jerry 萬歲!!!! 分類: 未分類

                我ge lover jerry要單飛啦~~~其實都唔知係咪一定~~~但福隆一直對F4都唔好~~特別係jerry~~每次有戲拍~~都未問jerry就推~~唔比佢出黎見人~~~痴線架~~有錢賺都唔賺!!!而家話單飛~~唔同佢簽約又係度做埋d死人行為~~咩以誠意打動??呸~~人家走你先用誠意~~之前又唔見你對佢咁好???留係度咪又比你蝦??唔理jerry點揀~~我都會永遠支持佢的~~~>3<~~~十卜u 仲有好多好多旭迷~~~jerry萬歲~!!!

               琴日就做哂功課lu~~因為今日要溫書~又有好多tv睇!!!!我近排好like聽小優ge曖昧~~好好聽~~^^仲有就係SHE ge星光~~~好型呀佢地唱得!!!^^

 


MV :   http://jimjimjim928.myweb.hinet.net/kusos/kusos.com.1285.ss.wmv

SHE 星光

相約來到這世上卻在途中失散 走的路是否一樣
看著同一片豔陽我忽然有預感 久違的陌生人會遇上


*也許是你笑的弧度和我很像 也許是因為守護的星座和我一樣
 也許是漫長的黑夜特別孤單 才會背靠著背一起等天亮


#黑夜如果不黑暗 美夢又何必嚮往 破曉會是堅持的人最後獲得的獎賞
 黑夜如果太黑暗 我們就閉上眼看 希望若不熄滅就會亮成心中的星光


上帝佈置的悲傷和分配的陽光 你和我是否一樣
擁抱同一種信仰我忽然有預感 我們會是彼此的星探

 

 

 



2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天


又一個禮拜過去了!!! 驚訝 分類: 未分類

                  好開心一個辛苦ge禮拜已經過去了!!搞掂左好多個test~~^^但係一個禮拜好快ge過去~又意味著剩低ge幾個月過得好快~~會越黎越近會考~~真係唔知係好定唔好~~!!

                  我好鍾意而家咁呀~(除左多test同hw外)同d fd好開心呀!!日日都有講有笑~~個班d同學仔又好似團結左~好似炸!!!!唔想離開呢間學校~~唔想離開5D班~~唔想離開我d朋友仔~~我會好唔捨得架~~!!希望我能夠盡力考好會考~~留返係度啦!!!!~~><  

                 揀歌揀左夕陽之歌+千千闕歌~~好正呀首歌~~d音樂好感動~~真係驚上台唱時會搞到miss wong喊!!我驚d同學仔又喊~~咁我就實喊~~!!我未試過係school喊呀!!!!希望今年會留比我地好多回憶啦!!!!!!>3<

               Yeah!!!!星期2去旅行!!!BBQ!!又可以同我d 朋友仔玩啦!!!正呀!!!其他測驗個d全部拋開先!!盡情地玩!!個日要堆沙沙~~希望我地班ge製成品會好靚~~贏哂全場!!!!大家要努力呀!!!

                      5D is the best!!!>3<



2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


文學test延期了!!! 開心 分類: 未分類

               真開心!!本來因為今日要溫文學test架~~!lunch ge時候大家仲係度煩緊!!好彩有個胡晶晶為我地班暫時減輕左壓力~~又好彩我地班有個好好miss w.w.y~~~太好啦~~~give u a kiss >3333333333< 就係因為咁~~我今日就可以專心睇呀旺啦~~見到bosco真係好型~~唔係講笑!!!!   I love u >33<          

              今日P.E.堂覺得麻麻地~~跳彈網~~~我唔係咁like玩~~bc悶悶地!!今日放學ge時候~~傾得好happy返大陸~但又產生左d問題~~返去好似好危險播~~!!點算呢???

               無野打tim~~唔打lu咁~~要sleep啦~~~唔洗test早d訓把啦同學仔~~~



2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天


好煩呀!!! 分類: 未分類

               爛提子~~死肥朋~~~唔好再講得唔得呀!!!????我地根本都無野~~係你地係度無中生有~~~好無奈囉我地!!!!!!家陣想點呀你地~~~真係好無聊呀你地!!!中五都仲玩埋d咁ge樣~~~~無病嘛???唉~~~我都唔知講咩好~~我決定有得你地講飽佢~~~我要採取不理會政策~~~~我越緊張你地就越開心~~~咁我唔比反應你地~~睇下你地仲有咩好講!!

              今日halloween呀!!!!但係我唔驚~~我本人覺得halloween無7月14咁恐怖~~可能感覺上同我地關係無咁密切啦~~ 同埋halloween好似好開心咁~~大家都係度玩玩玩~~~!!可惜我地無假放啦!!!!><

             bosco好靚仔呀~~~有錢仔又溫柔~~~~good~~~>3< 

             我唔要溫書呀!!!!!!