今日一早都頗緊張期待ge~~可惜要拎炭!!搞左好多野~~包括入8達通啦、買野飲啦...好似都無啦~~
之後就等清茹同vicky上車~~~等左好耐等唔到vicky~~我同清茹走lu~~返到去比人逼叫涉衫~~o左嘴~~我有聽錯嘛~~見曾寶誓死唔涉 ge態度~~好好笑!!^^之後等左好耐.......都未出發~~=.='先~~我忍!!
去到啦~~一黎比個見面禮個燒烤爐~~~就係乞痴20個!!!唉~隻眼都夠細架啦~~仲要曚埋~~><換下衫個d就開始燒燒呢~~食左一大輪我地係咁影相~~~10個大美人頓時變左10個大姣婆~~影d白痴相~~but very happy
之後就進行影相大戰~~~全班見人就影~~成個bbq場都變成怖景~~係一個好難忘ge情景~~
之後就去推沙~~好熱好累~但好開心~~~最終5D有一次無獎拎~~~年幾以黎~~D班1個細獎都無~~唉~~究竟係我地班ge問題定係我地班少boys好恰呢????算~~要回程了~~大家倦意盡露~~開始眼訓啦~~連我地最嘈個幾個都靜哂~~唉~~走lu~~
其實今日尚算ok ge~~同9大美人喪玩~~~好happy~~原來10個有7個都真係癲架`~我係其中一個啦of course!! 但學校係好多野控制方面唔係咁得囉我個人認為~~時間短啦~~多多要求啦~~影個d所謂大合照啦~~完全唔理DE班d女仔~~頭皮都睇唔到囉!!!!唉!!!!
|