搞左咁耐~~終於都算叫係大功告成啦~~剩差睇下大家ge態度同意見~~希望大家會覺得好開心好值得同好難忘啦~唔想搞到好似逼大家去咁~~真係好希望大家聽日會好開心呀
~~我地要盡情咁食~~我黎啦....朱古力火鍋

今日P.E堂~~未上堂之前個個都好緊張~~因為知道今日會跑12mins~~我地幾個仲緊張到肚痛~係個個一齊肚痛~~型爆~~簡直係講都唔信~~嘩~~跑ge時候真係好痛苦~~跑完之後個人都企唔穩~~暈暈地~~!!上完之後上返classroom食飯~~笑死我、呀mi同淑婷~~因為有曾志傑、提子同豬屎朋係度~~笑多過食~!講講下~~呢個week過得好快呀~~唔知why~上個week就極慢~真係好~~!!因為我好期待聽日呀!!!
做個好情人 言承旭
你習慣的為我留一盞燈 你總是會為我等到夜深
在你臉上輕吻 把情歌輕輕哼 好讓你睡得安穩
你給我沒有疑問的信任 喜歡你像孩子般的單純
兩個人的劇本 你讓我更認真 你快樂是我的責任
做個好情人 每一天都有可能有好事發生
沒有哭只有笑容多幾分
我究竟何得何能 如此幸運享受愛你的福份
做個好情人 原來愛是一種幸福相對論
如果沒有你未來怎麼撐
直到我們有了皺紋 還可以牽著手爬上山頂放風箏
你習慣的為我留一盞燈 你總是會為我等到夜深
在你臉上輕吻 把情歌輕輕哼 好讓你睡得安穩
你給我沒有疑問的信任 喜歡你像孩子般的單純
兩個人的劇本 你讓我更認真 你快樂是我的責任
做個好情人 每一天都有可能有好事發生
沒有哭只有笑容多幾分
我究竟何得何能 如此幸運享受愛你的福份
做個好情人 原來愛是一種幸福相對論
如果沒有你未來怎麼撐
直到我們有了皺紋 還可以牽著手爬上山頂放風箏
做個好情人 每一天都有可能有好事發生
沒有哭只有笑容多幾分
我究竟何得何能 如此幸運享受愛你的福份
做個好情人 原來愛是一種幸福相對論
如果沒有你未來怎麼撐
直到我們有了皺紋 還可以牽著手爬上山頂放風箏
還可以抱著你把這首歌輕輕哼
|