2006-12-25
琴日平安夜同左好多人去尖東
[牙Ling,,牙泰,,7沖,,謝寶,,莫浩,,魚蛋,,肥蝦,,莊文豪,,邱鎭潼,,自大同自戀狂仲有牙泰滴2個fd]
我地玩到12點幾走人
其實講真都冇咩點玩
大多數都係係度等人
不過我地去到都有睇到[幻彩詠香江]
巧靚靚哇><
跟住之後等到10點幾11點D人差唔多到齊哂
我地坐左係文化中心出面既地下度鋤Deeee+killer
玩度咁上下倒數埋聖誕
之後就去搭MTR番屋屋
番到屋屋已經差唔多2點Lu....
金日過得巧開心哇~哈哈
各位
***聖誕快樂=]]]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 62 | »