2006-12-16
我金日開始會搬去小西
住番一.兩個禮拜到,,
係個邊我唔可以成日用電腦
so我會小左打xanga
同埋上msn
如果要搵我就call手機啦!!!
TEL:61712351
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 62 | »