| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| Fri 7/3 |
首先係到玥同3個人講對唔住,
果3個人就係阿希,關彤同華貞,
因為我唔可以同你地去影貼紙相,
雖然我都想去,
但係又唔比去!!
我現在好想睇'最美麗的第七天',
但因為佢地睇緊有線,
雖然佢地又話可以轉過去,
但係宦做左好多啦,
錦不如聽日自己上網睇!!
講到自己都想喊啦,
唔講啦!!!
|
| 刊登時間︰2008-03-07 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| Sat 1/3 |
今日5點幾比老豆嘈醒,
但係我都冇理,
之後繼續訓,
過冇幾奈姑媽又叫我起身,
我原本食公仔麵,
但係阿媽起身叫我去茶餐廳食野,
7點去寶琳站見到楠楠,
但係見唔到大波雅,
之後打比佢,
佢話係屋企,
過左陣我地搭去坑口,
點知唔見大波雅,
原來佢上左車,
但我地又落左車,
之後叫佢係北角等,
原本等埋阿Lin,
不過最後都冇等到,
去到香港站d人都到晒,
但係要等阿Lin,
阿sir就話等到8點2就唔等,
之後阿Lin打黎話係灣仔,
但係阿sir叫佢番屋企,
阿Lin再打黎話見唔船尾唔番屋企,
我地去到碼頭,
阿Lin又打黎話到左香港站,
但佢又唔識路,
所以搭的士,
好彩佢都唔洗送船尾,
不過真係好好笑呀!!!!
我搭船期間見到聰聰同羅偉訊係到訓覺,
所以影左佢地相,
哈!哈!哈!
去到南丫島都唔識路係錦問人,
要行好長既路好累呀!!
自己又冇帶水,
超慘呀!!!!!
我地第2組出發,
但係因為行得慢變左最尾,
好彩我地係第1組去到碼頭,
但係我地去到係11點幾,
不過我地係12點半先係碼頭等,
所以都等左好奈,
等到1點班船先可以上船,
之後約左阿希同關彤去鑽石山,
但係我遲到,
真係唔好意思呀,
我地就一齊去影貼紙相,
去到果到睇到部部機都係60蚊,
超貴喎!!!!!
之後佢地話去M.K喎,
但係鑽石山去M.K就去遠啦!!!!
所以我地都係係番鑽石山影,
我地影完畫野果時,
超激動喎,
因為好驚畫唔晒,
搞到自己超熱喎!!
同埋我地影果時影得超快喎,
我地都轉唔切post呀!
不過都好靚呀,
靚過上次同楠楠同毛毛康影果次,
我地今日影左2部機,
都影得唔錯架!!!!!
番到屋企超累呀,
超想訓喎,
但係要補習,
好彩最後姑媽打黎話唔洗補,
太開心啦!!
因為我今日都唔係好想補,
我好累呀!!!! |
| 刊登時間︰2008-03-01 07:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| Thu 28/2 |
今日都冇咩特別,
不過我好討厭今日既生活教育堂,
因為我覺得自己組d人有d無聊,
成日講埋d無聊野,
超煩喎!!!
果個姑娘又話講5分鐘,
點知講左15分鐘,
差d搞到冇野食,
好彩都有,
我食緊果時阿希同關彤係錦叫我食快d去睇籃球比賽,
點解每次都係B班贏,
連4班一齊打都贏,
真係氣死人啦!!!
放左學冇等關彤真係對唔住呀,
我因為要補習先番屋企,
對唔住呀!!!
唔好唔彩我呀!!!
真係好對唔住呀!!!
原諒我啦!!!! |
| 刊登時間︰2008-02-28 05:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
| Mon 25/2 |
今日唔知做麥上唔到網,
之後打電話去問好似唔知話中電有d問題,
所以可能會有d人上唔到網,
到左剛剛先上都炸,
今日阿希比去'黑糖瑪奇朵'既書比我,
真係唔該晒呀,
成日叫你幫我買野,
今日重有1件事就係關於上個禮拜四,
雖然係過左去,
但係我都介意個件事係自己不對,
不過阿Lin係原諒左自己,
但係自己都係有少少介意,
係到同你講多次對唔住x無限個!!!!
|
| 刊登時間︰2008-02-25 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
| Sat 23/2 |
今日係大表姐既生日,
祝佢生日快樂!!!
今朝早7點就起左身,
去同姑媽同阿媽食早餐,
因為約左華貞同阿Lin7點半係學校門口等,
點知阿蚊打黎話華貞重係屋企,
叫我去茵怡果間M記,
坐左陣我地就去賣旗啦!!!!
開頭比其他d義工搶晒d生意,
但係阿蛟買得超快喎!!!!
之後過左冇幾奈華貞黎,
我見到姑媽同我媽,
佢地就幫我買旗啦!!!!
姑媽叫我地上去橋果到賣,
我同華貞就見到毛毛康,
佢地又跟埋黎,
過左陣見到我姨媽,
姨媽又幫我買,
又過左陣阿Lin黎,
我係上面到賣左好多,
點知有個人話我地冇申請,
所以我地唔可以係上面賣,
錦我地咪落去,
之後就有好多人都話去交旗袋,
得番我同阿Lin係到賣,
我個旗袋超重喎,
搞到我隻手超累呀!
我地都賣到差唔多11點半就去交旗袋,
我都賣左差唔多2張半,
都好勁啦,
第一次炸!!!!!
交完旗袋佢比左一張收據同可樂卷比我地,
但我冇換到,
因為唔得閒,
我地要去石硤尾飲茶,
番到黎到3點啦,
番屋企既途中,
新都城有個活動係講'最美麗的第七天',
我見到周麗淇同鄭嘉穎係到唱歌,
但係冇得企係到睇,
因為我係同我姑媽一齊,
周麗淇超靚女喎,
而鄭嘉穎緊係好靚仔啦!!!
最後主持叫晒d嘉賓出黎,
但係我睇唔到,
我只係聽到炸!!!!
唔制呀,
我只係聽到周麗淇同鄭嘉穎佢地唱dd炸!!
我去到果時都應該差唔多完啦!!!
唔制呀!!!! |
| 刊登時間︰2008-02-23 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 84 | » |