*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


Fri 7/3

首先係到玥同3個人講對唔住,
果3個人就係阿希,關彤同華貞,
因為我唔可以同你地去影貼紙相,
雖然我都想去,
但係又唔比去!!
我現在好想睇'最美麗的第七天',
但因為佢地睇緊有線,
雖然佢地又話可以轉過去,
但係宦做左好多啦,
錦不如聽日自己上網睇!!
講到自己都想喊啦,
唔講啦!!!

刊登時間︰2008-03-07 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


Sat 1/3

今日5點幾比老豆嘈醒,
但係我都冇理
,
之後繼續訓,
過冇幾奈姑媽又叫我起身,
我原本食公仔麵,
但係阿媽起身叫我去茶餐廳食野,
7點去寶琳站見到楠楠,
但係見唔到大波雅,
之後打比佢,
佢話係屋企,
過左陣我地搭去坑口,
點知唔見大波雅,
原來佢上左車,
但我地又落左車,
之後叫佢係北角等,
原本等埋阿
Lin,
不過最後都冇等到,
去到香港站
d人都到晒,
但係要等阿Lin,
阿sir就話等到8點2就唔等,
之後阿Lin打黎話係灣仔,
但係阿sir叫佢番屋企,
阿Lin再打黎話見唔船尾唔番屋企,
我地去到碼頭,
阿Lin又打黎話到左
香港站,
但佢又唔識路,
所以搭的士,
好彩佢都唔洗送船尾,
不過真係好好笑呀!!!!
我搭船期間見到聰聰同羅偉訊係到訓覺,
所以影左佢地相,
哈!哈!哈!
去到南丫島都唔識路係錦問人,
要行好長既路好累呀!!
自己又冇帶水,
超慘呀!!!!!
我地第2組出發,
但係因為行得慢變左最尾,
好彩我地係第1組去到碼頭,
但係我地去到係11點幾,
不過我地係12點半先係碼頭等,
所以都等左好奈,
等到1點班船先可以上船,
之後約左阿希同關彤去鑽石山,
但係我遲到,
真係唔好意思呀,
我地就一齊去影貼紙相,
去到果到睇到部部機都係60蚊,
超貴喎!!!!!
之後佢地話去M.K喎,
但係鑽石山去M.K就去遠啦!!!!
所以我地都係係番鑽石山影,
我地影完畫野果時,
超激動喎,
因為好驚畫唔晒,
搞到自己超熱喎!!
同埋我地影果時影得超快喎,
我地都轉唔切post呀!
不過都好靚呀,
靚過上次同楠楠同毛毛康影果次,
我地今日影左2部機,
都影得唔錯架!!!!!
番到屋企超累呀,
超想訓喎,
但係要補習,
好彩最後姑媽打黎話唔洗補,
太開心啦!!
因為我今日都唔係好想補,
我好累呀!!!!

刊登時間︰2008-03-01 07:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


Thu 28/2

今日都冇咩特別,
不過我好討厭今日既生活教育堂,
因為我覺得自己組d人有d無聊,
成日講埋d無聊野,
超煩喎!!!
果個姑娘又話講5分鐘,
點知講左15分鐘,
差d搞到冇野食,
好彩都有,
我食緊果時阿希同關彤係錦叫我食快d去睇籃球比賽,
點解每次都係B班贏,
連4班一齊打都贏,
真係氣死人啦!!!
放左學冇等關彤真係對唔住呀,
我因為要補習先番屋企,
對唔住呀!!!
唔好唔彩我呀!!!
真係好對唔住呀!!!
原諒我啦!!!!

刊登時間︰2008-02-28 05:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 2 月 25 日  星期一   陰天


Mon 25/2

今日唔知做麥上唔到網,
之後打電話去問好似唔知話中電有
d問題,
所以可能會有d人上唔到網,
到左剛剛先上都炸,
今日阿希比去'黑糖瑪奇朵'既書比我,
真係唔該晒呀,
成日叫你幫我買野,
今日重有1件事就係關於上個禮拜四,
雖然係過左去,
但係我都介意個件事係自己不對,
不過阿Lin係原諒左自己,
但係自己都係有少少介意,
係到同你講多次對唔住x無限個!!!!

刊登時間︰2008-02-25 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


Sat 23/2

今日係大表姐既生日,
祝佢生日快樂
!!!
今朝早7點就起左身,
去同姑媽同阿媽食早餐,
因為約左華貞同阿Lin7點半係學校門口等,
點知阿蚊打黎話華貞重係屋企,
叫我去茵怡果間M記,
坐左陣我地就去賣旗啦!!!!
開頭比其他d義工搶晒d生意,
但係阿蛟買得超快喎!!!!
之後過左冇幾奈華貞黎,
我見到姑媽同我媽,
佢地就幫我買
旗啦!!!!
姑媽叫我地上去橋果到賣,
我同華貞就見到毛毛康,
佢地又跟埋黎,
過左陣見到我姨媽,
姨媽又幫我買,
又過左陣阿Lin黎,
我係上面到賣左好多,
點知有個人話我地冇申請,
所以我地唔可以係上面賣,
錦我地咪落去,
之後就有好多人都話去交旗袋
,
得番我同阿Lin係到賣,
我個旗袋超重喎
,
搞到我隻手超累呀!

我地都賣到差唔多11點半就去交旗袋,
我都賣左差唔多2張半,
都好勁啦,
第一次炸!!!!!
交完旗袋佢比左一張收據同可樂卷比我地
,
但我冇換到,
因為唔得閒,
我地要去石硤尾飲茶,
番到黎到3點啦,
番屋企既途中,
新都城有個活動係講'最美麗的第七天',
我見到周麗淇同鄭嘉穎係到唱歌,
但係冇得企係到睇,
因為我係同我姑媽一齊,
周麗淇超靚女喎,
而鄭嘉穎緊係好靚仔啦!!!
最後主持叫晒d嘉賓出黎,
但係我睇唔到,
我只係聽到炸!!!!
唔制呀,
我只係聽到周麗淇同鄭嘉穎佢地唱dd炸!!
我去到果時都應該差唔多完啦!!!
唔制呀!!!!

刊登時間︰2008-02-23 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]