*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


Thu 22/11

今朝番學果時去OK買YES!!
 飛輪海做封面,
Mouse Pad,
有月曆,
不過得6個月,
我諗下之都係送this,
我買左黑澀會,
下次買棒棒堂,
如果有的話,   

今日唔係錦開心,
琴日代鄭sir個位阿sir原來佢一放學就問d校工
3C既班主任係邊個喎,
之後今朝又比teacher話左陣,
上化學堂既時候,
差唔多落堂果時,
陳鴻國叫我地寫琴日music堂發生既經過,
我錦大個女都係第一次寫炸,
有好多人就好似唔理錦,
當冇事發生過,
都係唔好提啦,
因為愈講愈唔開心,
今日Miss Kwok同朱sir都冇番,
我地落左去406,
我同阿Lin坐,
真係好啦,
可以同阿Lin傾左陣計,
之後都冇咩特別,
放學數學統測,
差d做唔晒,
好彩最後1分鐘都做得完,
測完同阿希同關彤去慧安園同寶琳,
去到寶琳睇到YES有棒棒堂Mouse Pad,
不過都係唔買啦,
我諗下個禮拜會買好多書,
因為我覺得好多都係關於黑澀會,
之後知道寶琳果間百街有燒墨魚丸買,
聽關彤講好食過新都果間,
因為冇錦咸,
諗住去慧安園同寶琳睇有冇棒棒堂同黑澀會既專輯卡,
點知都係冇,
我真係遲d寫信去問下呀!!!
唔制呀!!!!!
留下C.M啦!!

刊登時間︰2007-11-22 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


Wed 21/11

今日Miss Kong冇錦,
之後講左功課既野,
又叫我寫d功課係黑板,
小息果時陪楠楠去食野,
之後聽到有人係到講'你冇野呀,白痴!白痴!白痴!',
笑死我呀!!!!!
物理堂我地又唔知要小測,
所以......
不過真係好好笑呀,
英文堂冇咩野做,
music阿sir冇番,
有個阿sir代課,
有人話佢潮哥,
佢講d野超好笑喎,
超左我2堂啦,
d人又係錦串佢喎,
真係笑死呀,
現在想番都好好笑呀,
有d人去左奧比斯,
真係可惜啦,
因為果2堂真係好好笑呀,
原本係3C都好難笑,
但今次就可以好容易笑得出啦,
之後放學去左地理室,
5點幾先走,
去買棒棒堂同黑澀會既專輯卡,
但係話買晒,
要1張1張買,
我買左4張,
都要9蚊,
真係唔底呀,
因為買一包都只係10蚊炸,
遲d睇下其他既地方有冇呢?
聽日去睇下啦!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-11-21 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


Tue 20/11

今日都叫我地lunch留係到,
自己又黎喎,
搞到我冇食野,
之後lunch果時d男仔又唔知做咩喎,
Miss Kong超嘈同玩埋d無聊野,
搞到我冇得溫書,
所以自己一個人落左去圖書館溫書,
好彩都溫到,
因為冇錦嘈,
之後一上班房,
有d超既感覺,
上中文堂講作文,
原本係下個禮拜三先交,
點知又話d人嘈,
所以改左星期一,
最後阿sir又叫我話改星期三,
點知又唔改喎,
搞到我超囉喎,
放學果時係禮堂測地理,
阿Bell熄左部電話,
之後測測下又聽到電話響,
係B班架,
超大聲喎,
重有電話打緊既聲,
有個Miss聽到,
但係又唔收喎,
之後我地話其他老師聽唔到,
但係超大聲喎,
阿希個邊都聽到!
點算呀,
我驚地理唔合格tim,
我識做,
但係做唔晒,
放左之後去找陳文淇,
原來係講朗誦d野,
之後我就走啦,
但因老豆唔去APM,
所以我都冇得去啦,
好慘呀,
兩次黑澀會去APM都冇去,
上次棒棒堂又冇去,
真係有d唔開心呀,
希望聽日可以買到棒棒堂同黑澀會既專輯卡啦,
最好唔好比人買晒,
因為聽日要去同d南亞既小朋友玩,
都唔知有冇得買tim,
真係希望可以有得買啦!!!

唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-11-20 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


Fri 16/11

今朝上數學堂冇咩野做,
中文堂聽聆聽,
英文堂整親隻手,
重流血tim,
痛死我啦,
過左1堂差唔多小息聽到d野,
所以小息果時喊左出黎,
多謝好多人關心我,
特別係阿Lin,
阿希同關彤都入黎關心下,
之後地理堂都冇咩講野,
不過要多謝阿Lin傳左張紙仔,
好感動呀,
生活教育堂要落禮堂聽危險界線(一),
之後講左2個故事,
我地要答第1個故事既界線係邊,
社工話個男仔傷害左個女仔,
錦我就諗番星期二果日Miss陸講過既野,
就係'要感激傷害過你既人,你會變得堅強',
之後阿Bell,阿菜,阿Lin,阿旋,大波雅同ET都聽到我講,
社工真係過黎問,
阿Lin就答啦,
佢真係答左'就係要感激傷害過你既人,你會變得堅強',
全埸都拍晒手掌同變左笑場,
笑死我啦,
阿Lin重話我d情緒變得超快,
無辦法啦,
因為太好笑啦!!!!!!!!!
lunch食完野,
上課室溫生物,
生物堂要小測同睇片,
超嘔心喎!!!
放學同關彤同阿希去漫畫X獵人,
原本睇咭簿,
不過佢又話未出喎,
只好聽日先買啦,
重有睇到'黑糖瑪奇朵'本書,
不過係簡體版黎,
但係78蚊重有DVD,
重便過繁體版好多tim,
之後我地去左OK同7-11,
我同關彤都買左Monday,
有黑澀會,
所以買左,
買完去美食廣場坐同係到傾計,
之後見到毛毛康同佢d FD,
佢地就坐落黎啦,
我地5點幾先走,
都坐左1個鐘頭,
番到屋企都冇咩做,
又唔想做功課同溫書,
之後cheak e-mail見到Miss梁sd番個e-mail過黎,
佢話如無意外既話會黎同我地打氣喎!!!!!
重有一個好消息阿本會係25/11黎香港,
會係2點鐘到大埔超級城C區美食坊有個活動,
好想去呀,
不過太遠啦!!!!!
不過希望可以去到APM睇黑澀會啦,
兩日都有d想去呀!!!
今日打好多tim,
就錦先啦!!!!
唔該留C.M!!!!

刊登時間︰2007-11-16 10:02 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


Wed 7/11

今日放學好開心呀,
可以同阿
Lin去行街買生日禮物,
重有可以同
Lin傾到心事,
真係好開心呀,
聽日要多謝阿
Lin,楠楠等人安慰我,
真係多謝晒呀!!!!
現在有好消息,
就係黑澀會美眉
訪港行程表,
佢地係18/11同20/11既夜晚7點半先去APM,
即係我冇得去啦,
唔制呀,
上次棒棒堂去APM我都冇得去,
今次黑澀會美眉黎香港又可能冇得去!!!
超級唔制呀!!!!
但係今次好似冇YES錦既,
唔知果期YES有冇佢地做封面呢?
                        黑            

 

1118(星期日)

01:00 PM 抵達香港
07:30 PM apm聖誕亮燈儀式

1119(星期一)

10:00 AM 蘋果日報訪問
11:00 AM TVB8電視台訪問
11:30 AM 華娛電視訪問
01:30 PM 明報週刊訪問
03:10 PM 東週刊訪問
04:45 PM 3周刊訪問
06:00 PM New Monday訪問
08:10 PM East Touch雜誌訪問

1120(星期二)

10:00 AM 忽然一週訪問
12:00 PM 東方日報&太陽日報訪問
02:00 PM TVB訪問
02:30 PM TVB周刊訪問
04:00 PM 星島日報訪問
05:00 PM ATV娛樂大翻身節目
07:30PM apm & Channel [V] 黑澀會美眉簽名派對

1121(星期三)

02:00 PM 明報訪問@金澤日本料理
06:00 PM 離港

重有佢地係APM既Poster!!!

好靚呀張Poster!!!!!
該留C.M!!!

刊登時間︰2007-11-07 06:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]