*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


Sat 15/9

今日11點幾起身,
之後去食大家樂,
食完去左M.K,
行到4點幾,
5點幾番到屋企,
開電腦睇'終極一家',
下一集終於有炎亞綸啦!!!
睇完睇唔知係唔係MV既'姐姐來了',
有6棒同容嘉,
之後睇到王子會客串惡作劇2吻,
棒棒堂既呱呱都會演,
但係都唔係幾知佢係邊個,
超想睇呀,
好多我鐘意既偶像都有做呀!!!
不過好似下年先有得睇,
但係現在已經有預告啦!!!
之後我又睇到'黑糖瑪奇朵'鬼鬼會患絕症,
好慘呀!!!
不過唔合係唔係真,
做果時就知啦,
好緊張呀!!!!!
9月26日棒棒堂黎香港,
2點會去APM,
好想好呀,
雖然果日係放假,
不過好似話去BBQ,
所以可能冇得去,
但係我好想去呀!!!!!!!!

唔該留C.M!!!!!

刊登時間︰2007-09-15 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


Tue 11/9

今朝7點幾起身,
番到去要早會,
校長唱校歌,
之後林伯又上去唱,
超好笑喎!!!
早會完左上中文堂,
張sir教d野都明,
英文堂都唔係好明,
PE堂講完PE d野,
就去大堂
量高磅重,
最後數學堂比Miss Tai玩死,
要我係錦擦,
原本畫'對'左,
不過又話唔係畫果個,
我就擦左去,
之後又話係畫果個,
所以我又要擦,
你話係唔係比佢玩死,
放學就去找Miss梁,
之後就番屋企睇'黑糖瑪奇朵',
睇完去姨媽到食飯,
食完番屋企睇'終極一家',
睇完到冇咩做啦!!!!

唔該留C.M!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-11 09:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


Mon 10/9

今日番學都冇咩野做,
放學果時收錢,
3點8放學變4點先放得,
番到屋企睇'18禁不禁'既結局,
都好感動,
我都有少少眼淚流出黎,
不過果結局都係Happy End!!!!
原本想睇埋'黑糖瑪奇朵',
但係老豆番黎,
所以聽日先睇啦!!!

唔該留C.M!!!!!!!

刊登時間︰2007-09-10 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


Sat 8/9

今朝10點幾先起身,
之後同阿媽去食早餐,
食完番屋企開電腦睇'終極一家','18禁不禁'同'換換愛'15集,
睇完就番學校,
見到李sir,
之後過左陣阿練就黎,
4點幾李sir又黎同我地'k計',
超好笑喎!!!
今日幫手又係冇咩野做,
5點幾走人,
同阿練去慧安園,
阿練抽左好多張YES咭,
我抽左6張,
阿練就唔知啦,
之後再行左陣,
我就番屋企,
7點幾食晚飯,
食完番屋企睇'換換愛'16集,
不過我有d唔明,
到底霍達有冇死到,
我唸應該有吧,
因為做手術果時有1個係心跳停止,
霍彥做手術後重未死,
那麼霍達就是那個啦!!!!!
好慘呀!!
我都有喊呀!!
睇左'黑糖瑪奇朵',
有少少感動呀!!!!

唔該留C.M!!

刊登時間︰2007-09-08 10:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 7 日  星期五   陰天


Fri 7/9

今朝8點幾起身,
9點番學校參加禮特工,
番去彩排,
10點幾就走得,
不過我地就要整禮堂,
所以11 2點先去食野,
食野時幫Miss梁買野同買野食番學校食,
1點幾番學校,
係錦係到企,
超累呀,
又悶喎!!!!
好彩d校董,嘉賓食完野我地就可以食,
好彩我地留到最後,
原本重想走tim!!!!
食完去找Miss梁,
Miss梁叫我,阿希同關彤參加朗誦比賽,
我地3個都會參加呀!!!!
聽日番2點9,
終於可以番遲d同訓到11 2點!!!

唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-09-07 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]