*[[[``幸運四葉草◆

                                                          

                   

                                                `歡 迎 你 地 黎 *幸運四葉草 日 記 呀!!!!!!!

           

yuki0507
暱稱: *﹍ ]〕° 趙趙日記`*" ◆*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fri 10/4
Sun 22/3
Mon 19/1
Thu 1/1
Fri 19/12
文章分類
全部 (419)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*關彤]]
*Mandy xanga"
[[希*
"盧薈~
蘆薈]]*
||*華貞
~Bell~*
琪//*
雯]]*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


Fri 20/7

今朝7點幾比姑媽嘈醒話去飲茶,
果時超眼訓,
飲完茶行百街同惠康,
10點幾番到屋企,
好得閒冇野做,
所以係屋企整草餅,
等到11點9睇'惡作劇之吻',
2點幾番學,
整野整到5點幾,
6點幾先番到屋企,
食完晚飯,
就睇'18禁不禁',
都好好睇呀!!!!
阿本好可愛呀!!!
不過阿本係套戲好慘呀,
成日比人誤會,
真係好慘呀!!!!
真係好好睇呀!!!
'黑糖瑪奇朵'都好好睇呀,
不過都係同'換換愛'一樣,
一個禮拜先可以睇一次,
不過都冇所謂啦!!
係錦多啦!!!!

唔該留C.M!!!!!

刊登時間︰2007-07-20 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


Thu 19/7

都唔知做d咩好,
今日11點幾先起身,
之後一路食野一路睇'惡作劇之吻',
睇完開電腦睇'七年級生',
好感動呀,
又係睇到我喊,
睇完睇'黑糖瑪奇朵',
都好好睇,
有d好笑呀!!!!
唉!!!!
現在放暑假係屋企好鬼悶呀,
又唔想做暑期作業喎!!!!!
今晚睇'東張西望'終於都有得睇鄭元暢啦,
都等左好'奈'啦!!!
今晚終於有得睇啦!!!!
小綜食野好可愛呀!!!!
重有好親切呀!!!
唔該留C.M!!!

刊登時間︰2007-07-19 05:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


Wed 18/7

今日9點幾比阿媽嘈醒左,
等到11點9睇'惡作劇之吻',
睇完都冇咩做上網睇野,
發現左一樣野,
之後就睇'七年級生',
睇左陣都冇野做!!!!
唔該留C.M!!

刊登時間︰2007-07-18 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


Sat 14/7

現在日日都好熱呀!!!
係屋企都冇野做,
睇'七年級生',
夜晚去食'元綠壽司',
等左好'奈',
8點幾食完番屋企,
番到屋企係錦比人話,
唉!!!
都係唔講啦!!!!

刊登時間︰2007-07-14 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


Fri 13/7

今日係番學既最後一日,
雖然有d唔捨得,
不過乞日都好開心呀!!
因為係最後一日都可以同阿練坐,
但係李sir做埋今年唔做,
有d唔捨得,
再加上李sir教書又教得好,
真係唔係好想佢走,
今日派成績表,
都係麻麻地炸,
不過現在緊張既係唔知會升咩班同同邊個一班!!
今日1點幾先番到屋企,
所以睇唔到'惡作劇之吻',
不過睇唔睇都得,
我都睇左兩次,
再加上講廣東話有d怪,
我想睇續集多d,
不過都好似拍緊,
算啦,
可以等下姐!!!
希望下年會同d FD一班!!!
唔該留C.M!!

刊登時間︰2007-07-13 09:49 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]