| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| Fri 29/6 |
今日早左9個字番學,
好彩阿希遲我1個字番,
有人陪,
升旗禮又熱,又悶,
完左有得睇舞蹈,
叫'天使墮落凡間,
都好好睇呀!!!
放左學同阿希,關彤,蘭蘭去買YES!!
今次抽到飛輪海d啤牌,
買完去M記,
不過我坐左陣,
就走左!!!
4點幾同老豆去美心食野,
食完去睇'我外母唔係人',
都有好多藝人,
有d識有d唔識!!!!
睇左陣就番屋企,
睇'愛情合約',
我老豆次次都唔比我睇,
話要比錢喎!!!!
係youture都唔洗錢,
超無奈喎!!!!
成日係到煩住晒,
又搞到我冇得睇,
又'識'電視喎,
錦我睇咩呀!!!
狗屎垃圾都唔比睇!!!
痴線架!!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-29 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| Thu 28/6 |
今日唔洗番學校,
所以12點幾先起身,
之後去'漢陽園'食野,
超好味呀!!
食完去租'十分愛',
好好睇呀!!
睇到我喊呀!!!
聽日要番學呀,
不過番9點,
唔洗錦早起身,
我唸聽日番學都好悶啦!!!
唔該留C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-28 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| Wed 27/6 |
今曰2點先番學,
番學校玩遊戲,
超正!超好玩!
玩到濕晒!!
完左同關彤&范范去M記坐,
之後就去行陣,
行完就番屋企,
番到屋企都6點啦!!!
原本今日好悶心,
不過....
算啦!唔講啦!!!!
冇心情呀!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-27 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| Mon 25/6 |
今日派卷,
全部都唔合格呀,
有d差1,2分,
得數學長問答果個合格炸!!
都唔知下年會唔會入3E tim!!!!
放左學同阿媽,老豆去小金井食野,
食完番屋企睇'換換愛'第四集同'愛情合約',
不過'換換愛'第四集係youture冇得睇,
找左好奈先有睇,
又要等一個禮拜先有得睇,
下一集重好睇呀(睇預告),
好緊張呀!!!!
聽日唔洗番學,
又可以訓奈d啦!!!!
星期三番學好似有得玩水,
好期待呀!!!
唔該留C.M!!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-25 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| Sun 24/6 |
今朝比表姐嘈醒左,
之後洗完臉好似比電影d魚吸引左,
又坐埋係到睇,
睇完去去飲茶,
飲完番屋企打牌,
又輸左啦!!
聽日派卷啦,
好緊張呀,
聽日d科一定好多唔合格tim!!!
唔該C.M!!! |
| 刊登時間︰2007-06-24 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 84 | » |